З 1 грудня в Україні з’явився новий вид податку для автовласників – на продаж автомобілів і техніки. Зміни діють на період воєнного стану, пише «Інститут досліджень авторинку».
Читайте також:
Штрафи – понад 9000 гривень: де водіям заборонено висовувати руки з вікна автомобіля
Ніколи так не робіть: помилки водіїв під час очищення лобового скла від льоду
Інакше отримаєте штраф: десять речей, без яких не можна сідати за кермо автомобіля
Повідомляється, що військовий збір зріс з 1,5% до 5%. Під час продажу легкових авто, мотоциклів і мопедів на перший рік податок не стягується, а вже з другого року становитиме 10% (5% ПДФО + 5% військовий збір). На третій і наступні роки він зросте до 23% (18% ПДФО + 5% військовий збір).
У випадку з продажем вантажівок і спецтехніки податок стягується вже з першого року в розмірі 10% і 23% у наступні роки. Ставка розраховується з урахуванням офіційної вартості транспортного засобу. Після завершення воєнного стану влада обіцяє повернути ставки на колишній рівень.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…