На селекторах сучасних автоматичних трансмісій сьогодні нерідко можна побачити таємничі позначення «+» і «-». Оскільки навіть досвідчені автомобілісти іноді не користуються цими режимами, їхнє призначення викликає багато запитань. Видання SUVNews вирішило нагадати, навіщо вони потрібні.
Читайте також:
Водіння в ожеледь: що потрібно знати водієві, щоб не потрапити в халепу
Українців штрафують на 500 гривень за їзду на американських автомобілях: хто під загрозою
Зимова економія: п’ять робочих способів скоротити витрату палива в автомобілі
Насамперед варто розуміти, що йдеться про ручний режим управління КПП, яка носить назву «типтронік». Далеко не завжди він винесений на селектор трансмісії, іноді рішення реалізовано у вигляді підрульових пелюсток. Потрібна така функція на випадок, якщо електронна система буде неправильно інтерпретувати ситуацію. Наприклад, у разі затяжного підйому або пробуксовки. Це дасть змогу уникнути перевантаження трансмісії і не допустити її зносу.
Крім іншого, ручний режим в АКПП дає змогу виконувати гальмування двигуном, яке особливо актуальне в зимовий період на нестійкій поверхні. Водій може самостійно сповільнювати машину без використання штатної гальмівної системи за допомогою поступового зниження передачі.
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…