На селекторах сучасних автоматичних трансмісій сьогодні нерідко можна побачити таємничі позначення «+» і «-». Оскільки навіть досвідчені автомобілісти іноді не користуються цими режимами, їхнє призначення викликає багато запитань. Видання SUVNews вирішило нагадати, навіщо вони потрібні.
Читайте також:
Водіння в ожеледь: що потрібно знати водієві, щоб не потрапити в халепу
Українців штрафують на 500 гривень за їзду на американських автомобілях: хто під загрозою
Зимова економія: п’ять робочих способів скоротити витрату палива в автомобілі
Насамперед варто розуміти, що йдеться про ручний режим управління КПП, яка носить назву «типтронік». Далеко не завжди він винесений на селектор трансмісії, іноді рішення реалізовано у вигляді підрульових пелюсток. Потрібна така функція на випадок, якщо електронна система буде неправильно інтерпретувати ситуацію. Наприклад, у разі затяжного підйому або пробуксовки. Це дасть змогу уникнути перевантаження трансмісії і не допустити її зносу.
Крім іншого, ручний режим в АКПП дає змогу виконувати гальмування двигуном, яке особливо актуальне в зимовий період на нестійкій поверхні. Водій може самостійно сповільнювати машину без використання штатної гальмівної системи за допомогою поступового зниження передачі.
Обмерзання лобового скла в автомобіля взимку стає однією з найбільш дратівливих проблем для українських автомобілістів.…
Однією з найпоширеніших проблем SUV сьогодні залишається висока витрата палива. Особливо це стосується високопродуктивних спортивних…
На українських дорогах іноді можна побачити дорожні знаки, які легко сплутати зі схожими на них,…
Нерідко, особливо у великих містах, українці зазнають складнощів із паркуванням через брак вільного маста. На…
Купівля вживаного автомобіля - це завжди виклик, до якого багато автомобілістів просто не готові. Зокрема,…
Уряд Південної Кореї, наслідуючи приклад США і Євросоюзу, має намір встановити додаткові мита на ввезення…