Статті

Найбільш недооцінені спорткари: ТОП-10 моделей, які гідні більшого

У сегменті спортивних автомобілів завжди точилася запекла конкуренція, через що багато гідних моделей були незаслужено обділені увагою автомобільної громадськості. Видання TopSpeed звернуло увагу на десять найбільш недооцінених спорткарів на вторинному ринку просто зараз.

Читайте також:

Три секрети довговічності автомобіля: має знати кожен водій

Новий дорожній знак із мотоциклом і велосипедом: що він забороняє

Українські водії можуть не платити половину деяких штрафів ПДР: умови для знижки

1. BMW Z4 M40i (2019)

Двигун: 3,0-літровий турбований рядний шестициліндровий турбований

Потужність: 382 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 3,9 секунди

Максимальна швидкість: 250 км/год

Особливість: Баланс між продуктивністю, комфортом та елегантністю. Ідеальний для повсякденного використання та динамічної їзди.

2. Lotus Evora GT (2020)

Двигун: 3,5-літровий компресорний V6

Потужність: 416 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 3,8 секунди

Максимальна швидкість: 303 км/год

Особливість: Легкість і маневреність. Еталонний автомобіль для пуристів.

3. Alfa Romeo 4C (2017)

Двигун: 1,75-літровий турбований турбований рядний чотирициліндровий

Потужність: 237 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 4,1 секунди

Максимальна швидкість: 257 км/год

Особливість: Італійський стиль і гострі відчуття від керування.

4. Subaru BRZ (2022)

Двигун: 2,4-літровий атмосферний опозитний чотирициліндровий опозитний

Потужність: 228 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 6 секунд

Максимальна швидкість: 225 км/год

Особливість: Легкість, доступність і чудова керованість.

5. Alpine A110 R (2023)

Двигун: 1,8-літровий турбований турбований рядний чотирициліндровий

Потужність: 300 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 3,9 секунди

Максимальна швидкість: 285 км/год

Особливість: Легкість та ідеальний баланс між ретро-шармом і сучасною інженерією.

6. Audi TT RS (2018)

Двигун: 2,5-літровий турбований турбований рядний п’ятициліндровий

Потужність: 400 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 3,6 секунди

Максимальна швидкість: 250 км/год

Особливість: Комфорт і спортивний дух у компактному форматі.

7. Abarth 124 Spider (2019)

Двигун: 1,4-літровий турбований турбований рядний чотирициліндровий

Потужність: 164 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 6,3 секунди

Максимальна швидкість: 231 км/год

Особливість: Італійський шарм у компактному родстері.

8. BMW i8 (2016)

Двигун: Гібридний 1,5-літровий турбований турбований рядний трициліндровий

Потужність: 369 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 4,2 секунди

Максимальна швидкість: 250 км/год

Особливість: Поєднання футуристичного дизайну та екологічності.

9. Nissan Z (2023)

Двигун: 3,0-літровий твіновий турбований V6

Потужність: 400 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 4,3 секунди

Максимальна швидкість: 250 км/год

Особливість: Комбінація ретро-стилю та сучасних технологій.

10. Hyundai Veloster N (2021)

Двигун: 2,0-літровий турбований турбований рядний чотирициліндровий

Потужність: 275 к.с.

Розгін 0-100 км/год: 5,1 секунди

Максимальна швидкість: 250 км/год

Особливість: Унікальний дизайн і чудовий баланс між практичністю та динамікою.

Recent Posts

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025