Побачивши синій або сизий дим із вихлопної труби автомобіля, автомобілісти зі стажем хапаються за серце. Адже це одна з ознак того, що скоро їм доведеться мати справу з капітальним ремонтом двигуна. Досвідчений моторист пояснив, у чому зв’язок між названим явищем і серйозною несправністю.
Читайте також:
Як збільшити термін служби електрокара: вісім важливих порад
Навіщо водії зі стажем вішають у гаражі тенісний м’ячик: він рятує машину від ремонту
Суди відмовляються штрафувати українських водіїв за перевищення швидкості: за яких умов
Насамперед фахівець зазначив, що синій дим з’являється, коли моторна олива потрапляє в камеру згоряння. Таке відбувається, якщо зносилися або залягли поршневі кільця, що веде до втрати компресії. Додатково машина почне гірше реагувати на натискання педалі акселератора, а двигун загалом почне працювати з перебоями.
Схожі симптоми має пошкодження прокладки головки блока циліндрів. Під час впорскування палива або в момент відведення вихлопних газів масло в надлишку надходить у циліндри через ГБЦ.
Зрозуміло, що подібні явища є лише початком проблем. Згодом на стінках циліндрів утворюються задирки. Використання оливи з меншою в’язкістю лише тимчасово відтермінує загибель мотора. Зрештою все одно доведеться відправляти його на капітальний ремонт, який коштуватиме цілий статок.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…