Статті

Правильний прогрів трансмісії: як готувати до роботи «механіку», «автомат», робот і варіатор

Багато водіїв забувають, що взимку прогрівати в автомобілі потрібно не тільки двигун, а й трансмісію. Причому для кожного виду КПП існує свій правильний алгоритм дій.

Читайте також:

Штрафують на рівному місці: юристи попередили водіїв про новий «трюк» поліції

Для чого досвідчені автомобілісти використовують соняшникову олію: три корисних застосування

Чому не можна натискати на педаль гальма лівою ногою: водіям на замітку

Механічна коробка передач (МКПП)
Прогрівати найпростіше. Після запуску двигуна потрібно дочекатися, поки обороти впадуть до робочих «холостих», а потім починати рух. Перші кілька кілометрів потрібно уникати зайвих навантажень, відмовившись від агресивної манери водіння.

Автоматична коробка передач (АКПП)
Запустивши мотор, потрібно почекати на холостих обертах 2-3 хвилини, після чого можна переводити селектор у положення D, утримуючи гальмо близько хвилини. Після цього потрібно повторити процедуру в режимі R. Потім можна плавно починати рух, уникаючи перевантажень у перші кілька кілометрів.

Роботизована коробка передач (АМТ)
Після запуску двигуна почекайте 3-5 хвилин, щоб уникнути примерзання тяг, потім переведіть селектор у D і акуратно почніть рух. З двома зчепленнями ситуація аналогічна, якщо йдеться про «сухі» різновиди. З «мокрими» потрібно окремо прогрівати в режимі D і R з утриманням гальма по 1-2 хвилини.

Варіатор (CVT)
Варіатор прогрівається тільки в русі. Щойно оберти вирівняються на холостому ходу, можна починати рух у режимі D, намагаючись не допускати розгону двигуна вище 2500 об/хв. На повне прогрівання трансмісії зазвичай йде 7-10 хвилин плавної їзди.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025