Статті

Як продовжити термін служби автоматичної коробки передач: ключові рекомендації

Автоматична коробка передач (АКПП) з моменту своєї появи в автомобілях значно спростила процес управління, але її складна конструкція вимагає особливого підходу до експлуатації та обслуговування. Це призводить до того, що «автомат» ламається частіше, а його ремонт коштує дорожче, ніж у випадку з «механікою». Експерти CarBuzz виділили низку ключових рекомендацій, дотримання яких дасть змогу подовжити життя вашої трансмісії.

Читайте також:

Коли ухилянтів позбавляють прав: назвали три ключові умови

Штраф за брудні номери: хитрий трюк, як уникнути покарання

Як змусити водія на дорозі збільшити дистанцію: назвали три робочих способи

1. Уникайте різких стартів
Різкий старт з місця створює значне навантаження на трансмісію. Якщо вона до того ж не прогріта, то це призводить до швидкого зносу і поломки АКПП.

2. Правильно стартуйте на підйомах
Для машин із подвійним зчепленням (DCT) утримання машини з вичавленим акселератором може бути згубним. На підйомі краще застосовувати гальмо до моменту старту.

3. Використовуйте ручне гальмо під час паркування
Використання режиму «P» замість традиційного стоянкового гальма перевантажує деталі трансмісії, особливо на схилах.

4. Регулярно міняйте мастило
Незважаючи на стереотип, що трансмісійна рідина не потребує заміни, мастило в коробці передач потрібно періодично повністю замінювати, оскільки воно накопичує дрібне сміття і бруд, що негативно позначається на справності КПП.

5. Не «котитеся» в нейтралі
Рух накатом на нейтральній передачі часто використовується як спосіб заощадити паливо, але на ділі це не допомагає скоротити витрату і до того ж перевантажує трансмісію.

6. Тримайте машину в режимі «D» на світлофорах
Режим «D» краще справляється з короткочасною зупинкою, ніж нейтраль і менше навантажує трансмісію. До того ж це набагато простіше.

7. Не гальмуйте лівою ногою
Таке часто відбувається під час переходу з «механіки» на «автомат». Одночасне натискання на газ і гальмо спричиняє перегрів мастила і підвищує знос як гальм, так і трансмісії.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Volkswagen спробував замаскувати новий електрокар під Polo: фото

Німецький автобренд Volkswagen активно працює над майбутньою прем'єрою оновленої версії свого найдоступнішого електромобіля ID.2. Днями…

12.06.2025

Mercedes запустив у серію гібридний CLA, але не поспішає його продавати: у чому причина

Німецький автовиробник Mercedes активно освоює гібридні технології, одним з останніх свідчень чого став випуск гібридного…

12.06.2025

Таємниця назви Nissan Leaf: що ховається за ім’ям легендарного електрокара

В Україні Nissan Leaf був одним з першовідкривачів електричного сегмента авторинку. Сьогодні ця модель надзвичайно…

12.06.2025

Витік гальмівної рідини: чим він небезпечний для лакофарбового покриття

Витік гальмівної рідини – це завжди погано, оскільки негативно впливає на безпеку автомобіля. Однак багато…

12.06.2025

Смола – вбивця ЛКП: як врятувати кузов автомобіля від відомої літньої проблеми

З приходом літа українські автовласники масово зіткнулися з відомою сезонною проблемою – смоляними плямами на…

12.06.2025

Назвали «найсмертоносніший» вживаний автомобіль: на перший погляд він нешкідливий

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, в рамках якого з'ясував, які п'ятирічні автомобілі…

12.06.2025