Недосвідчені автомобілісти, побачивши піну на стінках і кришці маслозаливної горловини автомобіля, лише здивуються і знизують плечима. Однак водії, найімовірніше, одразу ж жахнуться від такого явища, оскільки знають, ознакою якої небезпечної несправності воно є.
Читайте також:
Сім дурних фраз, які водій не повинен говорити поліцейському під час зупинки
Штрафи до 25 тисяч: в Україні ввели нове обмеження для автомобілістів
До 13 тисяч гривень: кому з українських автомобілістів загрожує штраф за радіо
Якщо, поряд із піною в моторному маслі, ви виявите білий дим із вихлопної труби, а також падіння рівня охолоджувальної рідини в системі, то сумнівів бути не повинно – ви маєте справу з прогоранням прокладки головки блока циліндрів (ГБЦ). Ремонт цієї несправності обійдеться вам у десятки тисяч гривень.
Однак не завжди поява «майонезу» на маслозаливній горловині свідчить про проблеми з ГБЦ. Можливо, ви просто їздите на короткі дистанції, через що двигун просто не прогрівається до робочої температури, що призводить до появи конденсату та емульсії в маслі. Гарного тут теж нічого немає, але й катастрофою це назвати важко.
Фахівець підкреслює, що 2-літрові двигуни Theta та Nu у Hyundai і Kia мають серйозні проблеми,…
Поліція Київської області роз’яснила, що таке безпечна швидкість та дистанція, та як вони впливають на…
Зекономте паливо за допомогою простої кнопки в авто. Дізнайтеся, як правильно використовувати кондиціонер для зниження…
Дізнайтеся про три винятки, коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: команди регулювальника, завершення маневру…
Заправка з увімкненим двигуном є небезпечною: ризик вибуху, штрафи та проблеми з автівкою. Вимикайте мотор…
Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім…