У 2025 році Мінекономіки заснує новий податок для українських автовласників, чиї автомобілі віком до п’яти років коштують понад три мільйони гривень. Кого торкнеться так званий «податок на розкіш», стане відомо після 1 лютого, коли відомство опублікує відповідний перелік моделей авто.
Читайте також:
Штраф за тріщину на лобовому склі: чи потрібно його платити
Їзда без страховки: який штраф чекає на водіїв у 2025 році
Повідомляється, що сума відрахувань до бюджету за кожен такий транспортний засіб становить 25 000 гривень на рік. Причому, якщо машині виповниться п’ять років протягом року, то потрібно платити тільки за цей період, а не за всі 12 місяців.
Незважаючи на те, що точний перелік моделей «податкових» авто поки що не відомий, як правило, під цю категорію підпадають машини преміальних марок Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche та інших. Сплатити податок потрібно протягом 60 днів після того, як власнику надійде відповідне повідомлення від податкової служби. Це має відбутися до 1 липня.
З 1 жовтня водії традиційно згадують про необхідність вмикати світло за межами населених пунктів. Однак…
Поліція не може зупиняти автомобіль без передбаченої законом підстави. У судовій практиці вже є справи,…
Плануєте їхати за кордон на автомобілі, який зареєстрований на іншу людину? Перед поїздкою варто подбати…
Ями, тріщини, колії та ділянки дороги, де асфальт закінчується зовсім несподівано, для українського водія давно…
CLIF DESIGNS — це бренд, що впевнено утримує позицію лідера у сфері захисних поліуретанових плівок…
В Україні можуть суттєво посилити відповідальність за надто гучні автомобілі та мотоцикли. Верховна Рада підтримала…