Сучасні автомобільні двигуни і мастила до них дають змогу скоротити до мінімуму час прогріву, але в деяких випадках, особливо взимку, робити це не просто необхідно, а навіть довше, ніж зазвичай. Експерти виділяють чотири такі ситуації.
1. Складні дорожні умови
Якщо на вулиці сніг або ожеледь, то двигуну, можливо, доведеться працювати відразу під великим навантаженням. Непрогрітий мотор у таких умовах може дуже швидко вийти з ладу.
2. Вид трансмісії
«Механіка» не потребує багато часу на прогрів на відміну від автомата. Починати рух, не прогрівши як слід АКПП, не можна. Інакше трансмісія просто швидко зноситься і вийде з ладу.
3. Швидкий виїзд на магістраль
Якщо ви знаєте, що одразу після початку руху вам буде потрібно рухатися автомагістраллю, то прогріти мотор потрібно як слід. Двигун працюватиме на піковому навантаженні, тому його доводять до робочої температури заздалегідь.
4. Обмерзання стекол
Якщо лобове скло обмерзло, не варто починати рух доти, доки машина не прогріється як слід і вікно не розмерзнеться. Інакше ви ризикуєте через поганий огляд.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…