Зі зростанням цін на комплектуючі для автомобілів на ринку все частіше з’являються дешеві шини низької якості. До такої гуми потрібно бути максимально уважним, оскільки вона дуже швидко зношується і потребуватиме від вас додаткових витрат на купівлю нового комплекту покришок. Перевірка якості автомобільних шин перед купівлею важлива не тільки з метою позбавити себе від зайвих витрат, а й з точки зору безпеки.
«Твоя МАШИНА» звертає увагу на чотири ключові ознаки, на які слід звертати увагу при виборі гуми.
Читайте також:
Навіщо потрібно міняти старі права на нові: експерт назвав дві вагомі причини
Штрафи до 8500 гривень: в Україні пропонують карати водіїв за літню гуму
Не відповідайте на дзвінок за кермом: ось на скільки у вас заберуть права
Тріщини і пошкодження:
Шини можуть бути недоторканими, але неправильні умови зберігання можуть призвести до їх пошкодження. До того ж у будь-якої гуми є свій граничний термін зберігання, який обмежується кількома роками.
Глибина протектора:
Іноді низькоякісні шини виглядають як нові, але глибина протектора в них як у «лисої» гуми. Це вкрай важливо для забезпечення безпеки, оскільки їзда на таких покришках збільшує гальмівний шлях.
Неоднорідність кольору:
Якщо одна шина в різних місцях має різний колір, це свідчить про неоднорідність її структури, а також низьку якість виготовлення.
Нечітке маркування:
Якісні шини завжди чітко і правильно відмарковані. Якщо на бічній поверхні покришки погано видно маркування, значить характеристики шини можуть не відповідати встановленим стандартам.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…