Статті

Вісім найневдаліших моделей в історії Audi: чому вони провалилися?

Німецький автовиробник Audi відомий своїми преміальними моделями, а також прагненням до інновацій, проте в історії бренду були і справжні провали. Видання SlashGear звертає увагу на вісім найневдаліших моделей бренду, які не змогли досягти успіху.

Читайте також:

66 000 штрафу і позбавлення прав: де водіям заборонено курити за кермом

За їзду з якими номерами поліція оштрафує водія на 1190 гривень

Навіщо далекобійники раніше ставили рулон туалетного паперу під лобове скло

1. Audi V8 (1989-1993)

Двигуни: 3,6 л (247 к.с.), пізніше 4,2 л (276 к.с.).
Переваги: Quattro, розкішний салон, спортивні налаштування.
Причини провалу: Люксовий сегмент був не готовий до Audi, продано всього 4 000 авто.

2. Audi 5000 (1982-1991)

Двигуни: 2,3 л (130 к.с.), 2,2 л турбо (162-217 к.с.).
Переваги: Аеродинамічний дизайн, Quattro.
Причини провалу: Скандал через неправдиві звинувачення в «ненавмисному прискоренні».

3. Audi 50 (1974-1978)

Двигуни: 1,1 л (50-60 к.с.), пізніше 1,3 л.
Переваги: Компактний розмір, міський стиль.
Причини провалу: Внутрішня конкуренція з VW Polo.

4. Audi A2 (1999-2005)

Двигуни: 1,2-1,6 л, економічність до 2,8 л/100 км.
Переваги: Алюмінієвий кузов, інноваційний дизайн.
Причини провалу: Висока ціна і дорогий ремонт.

5. Audi 100 Coupé S (1969-1976)

Двигуни: 1,9 л (112 к.с.).
Переваги: Привабливий дизайн.
Причини провалу: Передній привід і висока ціна для спортивного купе.

6. Audi R8 e-tron (2015-2016)

Двигун: Електромотор (456 к.с., 920 Н-м).
Переваги: Електроспорткар, 450 км запасу ходу.
Причини провалу: Ціна в $1,1 млн (45,65 млн грн) і відсутність Quattro.

7. Audi Q7 V12 TDI (2008-2012)

Двигун: 6,0 л дизель V12 (493 к.с., 1 000 Н-м).
Переваги: Величезний крутний момент, преміальність.
Причини провалу: Висока ціна і криза 2008 року.

8. Audi Q2 (2017-н.ч.)

Двигуни: Бензинові та дизельні, топова версія SQ2 (296 к.с.).
Переваги: Дизайн і кросоверний формат.
Причини провалу: Конкуренція в сегменті, низькі маржі.

Recent Posts

Паралельне паркування – легко і без паніки: інструкція для міського водія

У щільному міському русі паралельне паркування – це не екзаменаційний страх, а щоденна рутина. Та…

29.07.2025

Навіщо мотоциклісти клеять X на фару: не заради стилю

Серед байкерів є речі, які на перший погляд здаються дивакуватими. Один з таких прикладів –…

29.07.2025

Поганий лайфхак: чому не варто штрикати викруткою в мотор при заміні масляного фільтру

Періодична заміна оливи – це не просто рутина, а питання довговічності двигуна. Але навіть така…

29.07.2025

Чи можна поставити передні гальмівні колодки на задню вісь: експерти пояснили

Під час заміни гальмівних колодок деякі власники авто задаються логічним, на перший погляд, питанням: а…

29.07.2025

Швидкісні обмеження для автомобільних шин: що буде, якщо їх перевищити

На кожній автошині є не лише розмір. Там ще й індекс швидкості – літера, яка…

29.07.2025

Mitsubishi йде з Китаю остаточно: що пішло не так

Після майже трьох десятиліть роботи Mitsubishi офіційно залишає Китай, пише Carscoops. Завершення спільного виробництва двигунів…

29.07.2025