Німецький автовиробник Audi відомий своїми преміальними моделями, а також прагненням до інновацій, проте в історії бренду були і справжні провали. Видання SlashGear звертає увагу на вісім найневдаліших моделей бренду, які не змогли досягти успіху.
Читайте також:
66 000 штрафу і позбавлення прав: де водіям заборонено курити за кермом
За їзду з якими номерами поліція оштрафує водія на 1190 гривень
Навіщо далекобійники раніше ставили рулон туалетного паперу під лобове скло
1. Audi V8 (1989-1993)
Двигуни: 3,6 л (247 к.с.), пізніше 4,2 л (276 к.с.).
Переваги: Quattro, розкішний салон, спортивні налаштування.
Причини провалу: Люксовий сегмент був не готовий до Audi, продано всього 4 000 авто.
2. Audi 5000 (1982-1991)
Двигуни: 2,3 л (130 к.с.), 2,2 л турбо (162-217 к.с.).
Переваги: Аеродинамічний дизайн, Quattro.
Причини провалу: Скандал через неправдиві звинувачення в «ненавмисному прискоренні».
3. Audi 50 (1974-1978)
Двигуни: 1,1 л (50-60 к.с.), пізніше 1,3 л.
Переваги: Компактний розмір, міський стиль.
Причини провалу: Внутрішня конкуренція з VW Polo.
4. Audi A2 (1999-2005)
Двигуни: 1,2-1,6 л, економічність до 2,8 л/100 км.
Переваги: Алюмінієвий кузов, інноваційний дизайн.
Причини провалу: Висока ціна і дорогий ремонт.
5. Audi 100 Coupé S (1969-1976)
Двигуни: 1,9 л (112 к.с.).
Переваги: Привабливий дизайн.
Причини провалу: Передній привід і висока ціна для спортивного купе.
6. Audi R8 e-tron (2015-2016)
Двигун: Електромотор (456 к.с., 920 Н-м).
Переваги: Електроспорткар, 450 км запасу ходу.
Причини провалу: Ціна в $1,1 млн (45,65 млн грн) і відсутність Quattro.
7. Audi Q7 V12 TDI (2008-2012)
Двигун: 6,0 л дизель V12 (493 к.с., 1 000 Н-м).
Переваги: Величезний крутний момент, преміальність.
Причини провалу: Висока ціна і криза 2008 року.
8. Audi Q2 (2017-н.ч.)
Двигуни: Бензинові та дизельні, топова версія SQ2 (296 к.с.).
Переваги: Дизайн і кросоверний формат.
Причини провалу: Конкуренція в сегменті, низькі маржі.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…