Сьогодні чимало українських автовласників вважають за краще довіряти навіть незначні проблеми з автомобілем професіоналам, відганяючи машину за першої ж несправності на СТО. Недобросовісні майстри нерідко користуються цією довірливістю і незнаннями водіїв, щоб набити свої кишені. Експерти звернули увагу на п’ять ознак того, що вас намагаються «розвести» в автосервісі.
1. Відсутність прозорості в ціноутворенні
Якщо після діагностики механік встановлює конкретний термін виконання робіт і точну ціну на свої послуги, значить все нормально. Однак якщо на запитання про вартість робіт майстер відповідає ухильно і розпливчасто, то це привід насторожитися.
2. Рекомендації щодо непотрібного ремонту
У разі спроби нав’язати сумнівний ремонт або заміну деталей, варто детально розпитати механіка, навіщо це потрібно і, за можливості, проконсультуватися зі стороннім фахівцем.
3. Суперечливі діагнози
Одна й та сама проблема у різних механіків має різні причини, це привід задуматися. Можливо, хтось із них не до кінця з вами чесний.
4. Агресивний маркетинг
Спроба змусити вас купити додаткову послугу, яка явно не є терміновою або обов’язковою, має викликати сумніви в щирості фахівця.
5. У процесі ремонту виникають нові поломки
Ви приїхали на СТО з однією поломкою, а в процесі ремонту виникло ще кілька проблем? Можливо вас просто намагаються «взути».
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…