Статті

Биття керма в автомобілі: п’ять ймовірних причин і способи усунення

Багато водіїв стикаються з вібрацією рульового колеса, але не надають цьому значення. Однак такі симптоми можуть свідчити про серйозні несправності, які впливають на безпеку руху. Експерти виділили п’ять ключових причин появи биття і способи їх усунення.

Читайте також:

Відібрали права за тріщину на лобовому склі: як уникнути такої неприємності

До 20 км/год: в Україні з’являться нові обмеження швидкості для деяких водіїв

П’ять ознак небезпечного водія: яких машин на дорозі потрібно остерігатися

1. Дисбаланс коліс
Якщо кермо починає вібрувати на швидкості 70-100 км/год, причиною може бути розбалансування коліс. Особливо це актуально взимку, коли на дисках може накопичуватися сніг і лід. Однак розбалансування може статися і через нерівномірне зношування шин або деформацію дисків. Рішення – балансування коліс у сервісному центрі.

2. Знос гальмівних дисків і колодок
Якщо биття виникає під час гальмування, проблема може бути в нерівномірному зносі гальмівних дисків або колодок. Деформація цих елементів призводить до нерівномірного притиснення колодок і вібрації керма. У цьому випадку необхідно перевірити гальмівну систему та замінити зношені деталі.

3. Проблеми в рульовому управлінні
Знос рульових тяг і наконечників може спричиняти не тільки вібрацію, а й збільшення люфту рульового управління. Якщо до цих симптомів додається відчуття нечіткості керування, можливо, потрібен ремонт рульової рейки. Відкладати діагностику не можна, оскільки несправність може погіршити контроль над автомобілем.

4. Пошкодження коліс і кріпильних елементів
Грижі на шинах, деформація дисків і ослаблені болти кріплення коліс – ще одна причина биття керма. Навіть невеликі пошкодження можуть викликати дискомфорт і підвищений знос ходової частини. Регулярно перевіряйте стан коліс і стежте за затяжкою болтів.

5. Знос подушок двигуна
Якщо вібрація з’являється навіть на холостому ходу, варто перевірити подушки кріплення двигуна. Знос або пошкодження цих елементів призводить до передачі вібрацій на кузов і рульову колонку. У такому разі рекомендується заміна подушок двигуна.

Recent Posts

ЄС передумав: двигуни внутрішнього згоряння залишаться після 2035 року, але з новими вимогами

Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…

06.12.2025

Як врятувати кузов від солі й морозу: зимовий догляд, про який забувають навіть досвідчені водії

Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…

06.12.2025

Пасок чи ланцюг ГРМ: що вибрати, щоб мотор не помер раніше часу

Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…

06.12.2025

ТОП-6 хетчбеків, що відмінно підходять для міста: кращі бюджетні варіанти

Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…

06.12.2025

ТОП-10 кращих вживаних універсалів: практичні, місткі й доступні

Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…

06.12.2025

Шість автобрендів, які зберегли якість, не завищуючи ціну

На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…

06.12.2025