Статті

Ви самі вбиваєте коробку «автомат», якщо робите одну з цих п’яти помилок

Порівняно з механічною КПП, автоматична коробка передач (АКПП) іноді поступається в надійності та довговічності, маючи свої вразливості. Нерідко водії ігнорують їх, що призводить до передчасного зносу, поломки і необхідності дорогого ремонту трансмісії. Експерти вказали на п’ять типових помилок автомобілістів, які є вироком для «автомата».

Читайте також:

Поліція вимагає зупинитися в забороненому місці: ось що ви повинні зробити

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: скільки доведеться заплатити

Сім небезпечних помилок літніх водіїв: ніколи так не робіть

1. Екстремальна експлуатація
Навіть, якщо ви використовуєте кросовер, інтенсивна експлуатація в умовах бездоріжжя їм, очевидно, протипоказана. Спроби подолати глибокі ями, грязьові траси або круті підйоми призводять до перегріву трансмісії. У результаті знижується тиск оливи, що може призвести до поломки насоса, пошкодження фрикціонів і міжосьових диференціалів.

2. Агресивне водіння
Часті різкі прискорення і гальмування збільшують навантаження на АКПП, спричиняючи перегрів рідини і прискорений знос деталей. Особливо шкідливі старт із пробуксовкою і різкі перемикання передач на високих обертах.

3. Буксирування і перевантаження
Тягові навантаження – ще один ворог АКПП. Буксирування несправного автомобіля без дотримання рекомендацій виробника призводить до перегріву оливи та механічних пошкоджень. Аналогічно, часте використання причепа на автомобілях, не призначених для цього, призводить до перевантаження трансмісії.

4. Несвоєчасна заміна оливи
Трансмісійна рідина в АКПП з часом втрачає свої властивості, забруднюється і перестає виконувати свої функції. Водії, які не міняють мастило вчасно, ризикують зіткнутися із забитими каналами гідроблоку, пошкодженням соленоїдів і виходом з ладу всієї системи. Оптимальна періодичність заміни оливи – кожні 30-40 тис. км пробігу, особливо за умови інтенсивної експлуатації в місті.

5. Неправильний рівень масла
Як нестача, так і надлишок трансмісійної рідини негативно позначаються на роботі АКПП. Нестача оливи спричиняє перегрів і підвищений знос деталей, а її надлишок призводить до спінювання і погіршення мастильних властивостей. Регулярний контроль рівня рідини допоможе уникнути цих проблем.

Recent Posts

Найцікавіші нові моделі авто 2025 року: ТОП 5 кращих варіантів

Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…

10.04.2025

Топ-5 німецьких автомобілів, які добре переносять газ (ГБО)

Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…

10.04.2025

ТОП-5 німецьких автомобілів, які вважаються еталоном надійності та довговічності

Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…

10.04.2025

Секрети довговічності Toyota: чому ці авто проїжджають 500 000 км і більше?

Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…

07.04.2025

ТОП-5 надійних вживаних бюджетних автомобілів до 5 років: довговічність без зайвих витрат

Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…

04.04.2025

У сервісному центрі МВС виявили водійське посвідчення, видане 30 лютого

У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…

04.04.2025