Статті

Ви самі вбиваєте коробку «автомат», якщо робите одну з цих п’яти помилок

Порівняно з механічною КПП, автоматична коробка передач (АКПП) іноді поступається в надійності та довговічності, маючи свої вразливості. Нерідко водії ігнорують їх, що призводить до передчасного зносу, поломки і необхідності дорогого ремонту трансмісії. Експерти вказали на п’ять типових помилок автомобілістів, які є вироком для «автомата».

Читайте також:

Поліція вимагає зупинитися в забороненому місці: ось що ви повинні зробити

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: скільки доведеться заплатити

Сім небезпечних помилок літніх водіїв: ніколи так не робіть

1. Екстремальна експлуатація
Навіть, якщо ви використовуєте кросовер, інтенсивна експлуатація в умовах бездоріжжя їм, очевидно, протипоказана. Спроби подолати глибокі ями, грязьові траси або круті підйоми призводять до перегріву трансмісії. У результаті знижується тиск оливи, що може призвести до поломки насоса, пошкодження фрикціонів і міжосьових диференціалів.

2. Агресивне водіння
Часті різкі прискорення і гальмування збільшують навантаження на АКПП, спричиняючи перегрів рідини і прискорений знос деталей. Особливо шкідливі старт із пробуксовкою і різкі перемикання передач на високих обертах.

3. Буксирування і перевантаження
Тягові навантаження – ще один ворог АКПП. Буксирування несправного автомобіля без дотримання рекомендацій виробника призводить до перегріву оливи та механічних пошкоджень. Аналогічно, часте використання причепа на автомобілях, не призначених для цього, призводить до перевантаження трансмісії.

4. Несвоєчасна заміна оливи
Трансмісійна рідина в АКПП з часом втрачає свої властивості, забруднюється і перестає виконувати свої функції. Водії, які не міняють мастило вчасно, ризикують зіткнутися із забитими каналами гідроблоку, пошкодженням соленоїдів і виходом з ладу всієї системи. Оптимальна періодичність заміни оливи – кожні 30-40 тис. км пробігу, особливо за умови інтенсивної експлуатації в місті.

5. Неправильний рівень масла
Як нестача, так і надлишок трансмісійної рідини негативно позначаються на роботі АКПП. Нестача оливи спричиняє перегрів і підвищений знос деталей, а її надлишок призводить до спінювання і погіршення мастильних властивостей. Регулярний контроль рівня рідини допоможе уникнути цих проблем.

Recent Posts

Ford відкликає понад 272 тисячі автомобілів через небезпечний дефект

Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…

20.12.2025

Росіяни вдарили по мосту: українців закликали не їхати до Молдови через Одещину

Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…

20.12.2025

Новий бюджетний кросовер Mitsubishi викликав фурор: подробиці

Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…

20.12.2025

В Україні хочуть перевіряти технічний стан авто прямо на дорозі

Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…

20.12.2025

Правило 10 секунд: проста порада береже пальне та двигун автомобіля

Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…

20.12.2025

Суддя збила двох школярок на переході: підлітки у реанімації

Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…

20.12.2025