Заміна моторної оливи в автомобілі рекомендується раз на 10 000 – 15 000 кілометрів, а за інтенсивних умов експлуатації – вдвічі частіше. Однак нерідкі ситуації, коли доливати мастило в двигун доводиться ще раніше, просто тому, що воно кудись «пропадає». Так званий «масложор» проявляється, як правило, в автомобілях з великими пробігами, але можливий і в нових машинах. Експерти розповіли, що може бути причиною цього неприємного явища.
Читайте також:
Новий штраф для водіїв: скільки ви заплатите за ігнорування хвилини мовчання
За які дії пасажира водієві загрожує 510 гривень штрафу
Який штраф загрожує водієві за відмову безкоштовно везти пільговика
Неправильно підібране масло:
Іноді виною всьому неправильне масло. Низькоякісний або з невідповідною в’язкістю лубрикант дуже швидко втрачає рівень і потребує доливання.
Залягання поршневих кілець:
Знос або деформація поршневих кілець може призвести до їхнього залягання і, як наслідок, проникнення оливи в камери згоряння.
Клапан вентиляції картера:
Якщо клапан несправний, то масло також починає надходити в камери згоряння.
Турбіна:
Якщо у вас турбований двигун, проблеми з турбіною можуть призвести до підвищеного споживання оливи. Все через те, що мастило потрапляє в турбокомпресор.
Виразними ознаками чаду мастила є зниження рівня мастила в двигуні, а також синій або сизий дим із вихлопної труби.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…