Заміна моторної оливи в автомобілі рекомендується раз на 10 000 – 15 000 кілометрів, а за інтенсивних умов експлуатації – вдвічі частіше. Однак нерідкі ситуації, коли доливати мастило в двигун доводиться ще раніше, просто тому, що воно кудись «пропадає». Так званий «масложор» проявляється, як правило, в автомобілях з великими пробігами, але можливий і в нових машинах. Експерти розповіли, що може бути причиною цього неприємного явища.
Читайте також:
Новий штраф для водіїв: скільки ви заплатите за ігнорування хвилини мовчання
За які дії пасажира водієві загрожує 510 гривень штрафу
Який штраф загрожує водієві за відмову безкоштовно везти пільговика
Неправильно підібране масло:
Іноді виною всьому неправильне масло. Низькоякісний або з невідповідною в’язкістю лубрикант дуже швидко втрачає рівень і потребує доливання.
Залягання поршневих кілець:
Знос або деформація поршневих кілець може призвести до їхнього залягання і, як наслідок, проникнення оливи в камери згоряння.
Клапан вентиляції картера:
Якщо клапан несправний, то масло також починає надходити в камери згоряння.
Турбіна:
Якщо у вас турбований двигун, проблеми з турбіною можуть призвести до підвищеного споживання оливи. Все через те, що мастило потрапляє в турбокомпресор.
Виразними ознаками чаду мастила є зниження рівня мастила в двигуні, а також синій або сизий дим із вихлопної труби.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…