Статті

Десять автомобільних міфів, віра в які влетить вам у копієчку

Серед автомобілістів поширено чимало міфів про те, як потрібно експлуатувати та обслуговувати машину. Деякі з них не просто не мають під собою підґрунтя, а й можуть нашкодити вашому авто. Експерти Motorbiscuit виокремлюють десять таких хибних думок, які час забути назавжди.

Читайте також:

Патрульний розкрив водіям способи законно відмовитися від алкотестера

Бадьорить за секунду: ось навіщо потрібно возити в машині лимон під час далеких поїздок

Штраф 11 000 гривень: де водіїв жорстко карають за «неправильне» взуття

1. Оливу слід міняти кожні 5 000 кілометрів
Стандартні рекомендовані інтервали заміни моторної оливи в сучасному автомобілі – 10 000-15 000 кілометрів. Міняти оливу вдвічі частіше потрібно лише коли йдеться про експлуатацію в складних умовах. Наприклад, під час коротких поїздок або постійних заторів.

2. Преміальне пальне покращує продуктивність будь-якого автомобіля
Паливо з високим октановим числом має сенс використовувати тільки, якщо ваш двигун сконструйований для цього. Якщо ваш мотор «перетравлює» звичайний бензин, то преміальне пальне йому ніяк не допоможе.

3. Прогрів автомобіля перед поїздкою обов’язковий
Сьогодні автомобілі можуть починати рух без прогріву. Так, бажано не зловживати цією можливістю, але все ж гріти машину щоразу зовсім не обов’язково. Досить просто проїхати перші кілька кілометрів на низьких обертах.

4. Тиск у шинах має відповідати зазначеному на боковині
Цифра на бічній стороні шини позначає максимальний допустимий тиск, а не рекомендований для вашого автомобіля. Щоб визначити оптимальний тиск, потрібно звернутися до рекомендацій виробника, які зазвичай описані в керівництві з експлуатації.

5. Гучний вихлоп означає більшу потужність
Шум із вихлопної труби може свідчити про наявність проблем із двигуном або паливною системою.

6. Миття автомобіля на сонці не шкодить
Дрібні краплі служать лінзою для прямих сонячних променів, що може призвести до вигоряння фарби.

7. Перевірка рівня оливи потрібна тільки під час заміни
Перевіряти рівень оливи в двигуні потрібно регулярно, оскільки в разі витоку ви ризикуєте угробити мотор.

8. Усі види охолоджувальної рідини однакові
Деякі двигуни вимагають певних типів антифризу. Експлуатація невідповідної рідини може призвести до пошкодження мотора.

9. Ротація шин не обов’язкова
Нерідко шини зношуються нерівномірно. Щоб не міняти весь комплект через проблеми з однією двома покришками, краще міняти їх місцями кожні 6 000-8 000 кілометрів.

10. Пускозарядний пристрій повністю заряджає АКБ
Використання пускозарядного пристрою дає змогу запустити мотор, але не заряджає акумулятор. Щоб поповнити заряд АКБ, потрібно проїхати на машині певну відстань на високій швидкості. Тільки так генератор зможе підзарядити акумулятор.

Recent Posts

Volvo анонсує вихід «розумного» електричного кросоверу: фото

Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…

24.12.2025

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025