Понад 5 тис. відеокамер встановили на автошляхах торік. Вони фіксуватимуть порушення, передає Твоя МАШИНА з посиланням на replika.in.ua.
Протягом 2017 року пристрої запрацюють. Протоколи зі штрафами і фото водія надсилатимуть поштою.
— Камери розпізнаватимуть 10 видів порушень. Серед них виїзд на червоне світло, проїзд смугою громадського транспорту, перетин двох суцільних, виїзд на перехрестя під час затору, — каже автоюрист 56-річний Володимир Караваєв. Пояснює, як працюватиме система відео- і фотофіксації порушень.
Які переваги цієї системи?
— Вона заснована на кращому іноземному досвіді й не робить винятку ні для кого. Зберігає зафіксований доказ порушення. Відпаде потреба у використанні ручних радарів поліцейськими.
Чи є ймовірність, що камери зафіксують одне авто, а швидкість — іншого?
— Такого не буде. Камери працюватимуть на двох каналах — аналоговому й цифровому. Коли дані з двох каналів збігаються, тоді фіксується порушення. Така проблема була раніше в техніки, що мала лише один канал прийому радіосигналу.
Система має недоліки?
— Вона успішно працює в інших країнах. Однак у наших реаліях можуть виникнути певні труднощі. Україною їздить близько 300 тисяч автомобілів-двійників. Це абсолютно однакові машини однієї марки, кольору, моделі з однаковими номерами. Це автівки, які ввезли із-за кордону нелегально. Аби вільно пересуватися країною, власники чи продавці роблять машину клоном легального автомобіля. Дані про реальне авто дізнаються зі спеціальних баз даних. Тому є ймовірність, що водії машин-двійників порушуватимуть, а штрафи отримуватимуть невинні власники законних автомобілів. Але, з іншого боку, камери і штрафування ні в чому невинних людей допоможуть правоохоронцям вийти на машини-клони.
Багато автомобілів продають за дорученнями. Штрафи приходитимуть першому власнику?
— Так. Якщо автомобіль, проданий за дорученням, порушить правила дорожнього руху, то повідомлення зі штрафом прийде його офіційному власнику — тому, що записаний у техпаспорті. Він, не маючи вже ніякого фактичного стосунку до автівки, може просто викинути цей папірець. Йому за це нічого не буде. А через 15 днів авто оголосять у розшук. І коли машину затримає поліція, забере її на штрафмайданчик. Постраждає водій, який викупив авто за генеральним дорученням. Він має шукати власника машини й просити його забрати авто зі штрафмаданчика й розплатитися. Тому краще переоформлювати вживаний автомобіль на себе, бо можуть виникнути проблеми. І доведеться віддати більше грошей, ніж за виготовлення нових номерів і техпаспорта при купівлі машини. Камери на дорогах стали встановлювати 2015 року. Тоді ж почали адаптовувати законодавство до їхньої роботи.
Чому вони ще й досі не фіксують порушення?
— Усе готове до роботи. Проблем для запровадження системи автоматичної фотофіксації немає. Однак зараз в уряді та парламенті ніхто нічого не робить, аби запустити її. Не поспішають, бо камери не робитимуть винятків. Є дуже багато чиновників і депутатів, які не хочуть, щоб помітили їхні порушення.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…