Статті

З яким пробігом категорично не можна купувати автомобіль: перекупник дав відповідь

Купівля вживаного автомобіля завжди передбачає вивчення такого важливого фактора, як пробіг. У минулому це і зовсім був головний показник надійності транспортного засобу з урахуванням національних особливостей. Якщо машина японська, то вважалося, що вона може пройти 300 000 і більше кілометрів без капітального ремонту. Сьогодні все частіше автомобілісти орієнтуються на технічний стан машини і мотогодини.

Читайте також:

Штраф і обмеження свободи: що загрожує водієві за купівлю прав в інтернеті

Дорожній знак «очі»: що він означає і де його встановлюють

Чому бензин А92 краще підходить для зимової їзди, ніж А95: що потрібно знати

Досвідчений перекупник старих авто поділився з порталом ampercar.com рекомендаціями про те, як не помилитися з вибором вживаної машини. За його словами, сьогодні важливими є такі особливості, як якість збірки, обслуговування та умов експлуатації.

Якщо пробіг відносно невеликий, то покупцеві важливо перевіряти сервісну книжку автомобіля, де мають бути вказані відомості про проведення технічного обслуговування. Якщо воно здійснювалося в офіційних дилерів раз на рік, то така машина заслуговує на увагу. А ось відсутність сервісної історії є приводом для занепокоєння.

Загалом за перші п’ять років машина в місті проходить близько 70 000 кілометрів. При правильному обслуговуванні та щадній експлуатації можна зберегти авто в ідеальному стані. А ось уже ближче до позначки в 100 000 кілометрів можуть з’являтися проблеми. Тут уже нерідко настає момент для заміни ременя ГРМ, гальмівної рідини, трансмісійної оливи, свічок запалювання і гальмівних дисків з колодками.

Зрозуміло, брати на себе такі витрати – не найрозумніша ідея. Тому перекупник рекомендує шукати машини з пробігом трохи більше 100 000 кілометрів уже з виконаними процедурами за списком. При цьому сильно затягувати теж не варто. Чимало автовласників після першої сотні перестають слідувати регламенту і міняють витратні матеріали в міру необхідності, що не є правильно.

Також фахівець порадив звертати увагу на дотримання регламенту щодо заміни гальмівних колодок. Якщо їх міняли занадто часто, приблизно раз на 20 000 кілометрів, отже, водій використовував у цьому авто агресивну манеру водіння, яка негативно впливає на ресурс ключових вузлів і агрегатів.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025