Багато хто помічав в автомобілях марки Honda функцію ECO Assist, яка включає в себе індикатор економічної їзди і кнопку ECON. Перший відповідає за моніторинг ефективності вашого стилю водіння, а друга – коригує налаштування двигуна і трансмісії для скорочення витрат палива.
Читайте також:
В Україні з’явиться новий штраф для водіїв до 34 000 гривень: за що каратимуть
В Україні з’явився незвичайний дорожній знак із чорним котом: про що він попереджає
Штрафи до 16 000 гривень: де українських водіїв суворо карають за їзду без окулярів
Але наскільки ефективно працює цей режим?
Відомо, що режим ECON змінює параметри роботи двигуна і коробки передач: знижується чутливість педалі газу, скорочується подача пального в циліндри, а коробка передач перемикається більш плавно. Також цей режим коригує налаштування кліматичної системи, змушуючи її працювати більш «стримано».
Що кажуть власники?
Думки власників Honda в питанні ефективності режиму ECON розходяться. Хтось каже, що його активація справді дає змогу незначно скоротити витрату пального, особливо в місті, однак через це сильно страждає динаміка автомобіля. При цьому у функції є багато шанувальників, які вважають, що її ввімкнення робить педаль акселератора більш передбачуваною, а їзду – плавною.
Коли варто відключати ECON?
Якщо вам потрібна вся потужність вашого авто, наприклад, під час обгону або випередження, то доцільно вимкнути функцію. Також немає сенсу використовувати її за містом. Крім того варто розуміти, що клімат-контроль через увімкнену опцію ECON працюватиме гірше як у спеку, так і в мороз. Тому, якщо ви боїтеся перегрітися або замерзнути, то краще все ж вимкнути ECON.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…