Дизельні двигуни залишаються актуальними навіть у 2025 році — попри стрімке зростання популярності електромобілів. Вони економні, витривалі, мають відмінну тягу й здатні працювати сотні тисяч кілометрів без капремонту. Але не всі дизелі однаково надійні. Деякі з них зарекомендували себе як справжні «довгожителі» в сучасних авто.
Твоя МАШИНА зібрала топ-5 найнадійніших дизельних моторів, які й сьогодні встановлюють у нові автомобілі.
Оновлений 2.0-літровий TDI — справжній «робочий кінь» від концерну VAG. Цей двигун ставиться на Volkswagen, Audi, Skoda та SEAT. У версіях з потужністю 150–200 к.с. він демонструє відмінний баланс між продуктивністю, витратою пального та ресурсом.
Надійність після оновлення системи EGR
Легкість обслуговування
Середня витрата пального — 5–6 л/100 км
Ресурс — 350–400 тис. км і більше
Дизельний двигун французької розробки вже кілька років входить у топи за економічністю та витривалістю. Ставиться на багато моделей Stellantis: Peugeot 208, 308, Rifter, Citroën C4, Opel Astra та інші.
Реальна витрата — до 4 л/100 км
Простий та недорогий у сервісному обслуговуванні
Добре переносить українське пальне
Без проблем проходить 300+ тис. км
Двигун, який Honda свого часу розробляла з нуля — і не прогадала. 2.2 i-DTEC — надійний, тихий та економний дизель, який ставили на Civic, Accord, CR-V та інші моделі. Незважаючи на те, що деякі з цих моделей уже не нові, цей двигун досі можна знайти в оновлених версіях або як базу для гібридних дизелів.
Плавна робота, відмінна динаміка
Потужність — до 180 к.с.
Легендарна надійність Honda
Ресурс — 400+ тис. км
Нова генерація дизельних моторів BMW — серія B47 — довела, що навіть сучасний «пакет» екологічних стандартів не став на заваді надійності. Цей двигун встановлюється на X1, X3, 3-ку, 5-ку та інші моделі. Витрата у змішаному циклі — близько 5 л/100 км.
Металева ланцюгова передача ГРМ
Нормальне відношення до українського ДП
Потужність — 150–190 к.с.
Без турбопроблем до 250 тис. км
Цей двигун — справжній «довгожитель» серед дизелів. Розроблений ще у 2000-х, він постійно оновлюється й адаптується до нових стандартів. Його встановлюють на Fiat Tipo, Jeep Renegade, Suzuki Vitara та багато інших авто. Простий, перевірений та дуже живучий.
Простота конструкції
Потужність — 120–150 к.с.
Справжній ресурсний дизель: 500 000+ км без капремонту
Лояльний до неідеального пального
Вибір дизельного авто у 2025 році — це все ще розумне рішення для тих, хто хоче економити на паливі, не втрачати в тязі та отримати довговічний двигун. Перераховані вище мотори вже зарекомендували себе як надійні в реальних умовах — і зберігають довіру водіїв.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…