Дизельні двигуни залишаються актуальними навіть у 2025 році — попри стрімке зростання популярності електромобілів. Вони економні, витривалі, мають відмінну тягу й здатні працювати сотні тисяч кілометрів без капремонту. Але не всі дизелі однаково надійні. Деякі з них зарекомендували себе як справжні «довгожителі» в сучасних авто.
Твоя МАШИНА зібрала топ-5 найнадійніших дизельних моторів, які й сьогодні встановлюють у нові автомобілі.
Оновлений 2.0-літровий TDI — справжній «робочий кінь» від концерну VAG. Цей двигун ставиться на Volkswagen, Audi, Skoda та SEAT. У версіях з потужністю 150–200 к.с. він демонструє відмінний баланс між продуктивністю, витратою пального та ресурсом.
Надійність після оновлення системи EGR
Легкість обслуговування
Середня витрата пального — 5–6 л/100 км
Ресурс — 350–400 тис. км і більше
Дизельний двигун французької розробки вже кілька років входить у топи за економічністю та витривалістю. Ставиться на багато моделей Stellantis: Peugeot 208, 308, Rifter, Citroën C4, Opel Astra та інші.
Реальна витрата — до 4 л/100 км
Простий та недорогий у сервісному обслуговуванні
Добре переносить українське пальне
Без проблем проходить 300+ тис. км
Двигун, який Honda свого часу розробляла з нуля — і не прогадала. 2.2 i-DTEC — надійний, тихий та економний дизель, який ставили на Civic, Accord, CR-V та інші моделі. Незважаючи на те, що деякі з цих моделей уже не нові, цей двигун досі можна знайти в оновлених версіях або як базу для гібридних дизелів.
Плавна робота, відмінна динаміка
Потужність — до 180 к.с.
Легендарна надійність Honda
Ресурс — 400+ тис. км
Нова генерація дизельних моторів BMW — серія B47 — довела, що навіть сучасний «пакет» екологічних стандартів не став на заваді надійності. Цей двигун встановлюється на X1, X3, 3-ку, 5-ку та інші моделі. Витрата у змішаному циклі — близько 5 л/100 км.
Металева ланцюгова передача ГРМ
Нормальне відношення до українського ДП
Потужність — 150–190 к.с.
Без турбопроблем до 250 тис. км
Цей двигун — справжній «довгожитель» серед дизелів. Розроблений ще у 2000-х, він постійно оновлюється й адаптується до нових стандартів. Його встановлюють на Fiat Tipo, Jeep Renegade, Suzuki Vitara та багато інших авто. Простий, перевірений та дуже живучий.
Простота конструкції
Потужність — 120–150 к.с.
Справжній ресурсний дизель: 500 000+ км без капремонту
Лояльний до неідеального пального
Вибір дизельного авто у 2025 році — це все ще розумне рішення для тих, хто хоче економити на паливі, не втрачати в тязі та отримати довговічний двигун. Перераховані вище мотори вже зарекомендували себе як надійні в реальних умовах — і зберігають довіру водіїв.
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…
Останнім часом корейський автопром зробив величезний крок вперед, однак багато хто з українських водіїв все…
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…