Вживаний кросовер — це можливість зекономити, але іноді така економія обертається безкінечними візитами на СТО та витраченими тисячами гривень. Деякі авто хоч і виглядають привабливо зовні, насправді виявляються справжнім «головним болем» для власників.
Редакція Твоя МАШИНА зібрала рейтинг найпроблемніших кросоверів, які краще оминути, якщо не хочете витратити більше, ніж планували.
На перший погляд — надійний японський кросовер. Але все псує варіатор Jatco. Після 100–120 тис. км він починає буксувати, смикатися або зовсім виходити з ладу. Ремонт — від 40 000 грн, і це ще дешево.
Проблеми з варіатором CVT
Дорогі запчастини на підвіску
Часто гниють арки та днище
Виглядає масивно, недорого коштує на вторинному ринку, але має купу слабких місць. Турбодизелі «їдять» масло, коробка-автомат працює нестабільно, а підвіска «втомлюється» вже після 50 тис. км.
Часті поломки двигуна і АКПП
Погане антикорозійне покриття
Неекономне авто з дорогим обслуговуванням
Цей Jeep виявився слабкою ланкою серед американських позашляховиків. Бюджетні матеріали, слабка шумоізоляція, варіатор, який ламається навіть при невеликих пробігах — усе це відлякує досвідчених водіїв.
Варіатор, що «вмирає» після 80–100 тис. км
Проблеми з електрикою
Висока витрата пального для своїх розмірів
Має привабливий вигляд і гарну динаміку, але страждає на хронічні проблеми з електронікою. Також у дизельних версіях часто «помирають» турбіни та паливні насоси.
Проблемна електрика, блоки управління
Ризик дорогого ремонту турбіни
Погано переносить неякісне пальне
Попри загальну надійність новіших версій, перші Duster мали цілу низку проблем. Корозія кузова, слабка шумоізоляція, часті проблеми з електрикою та елементами трансмісії (у повнопривідних версіях) — не те, що хочеться бачити у щоденному авто.
Гниють арки та пороги
Часті збої в роботі повного приводу
Неякісне ЛКП
Перед купівлею вживаного кросовера важливо не лише дивитися на ціну чи пробіг, а й знати слабкі сторони конкретної моделі. Деякі авто можуть виглядати привабливо, але потім витягнути з кишені значно більше, ніж нове авто з салону.
Рекомендація від “Твоя МАШИНА”: перевіряйте авто по VIN-коду, звертайтеся до перевірених СТО для діагностики перед купівлею і не довіряйте лише красивим фото в оголошеннях.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…