Купівля вживаного дизельного седана часто здається вигідним рішенням — низька витрата пального, потужність і довговічність. Але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них мають дизельні мотори, які відомі своєю проблемністю, дорогим обслуговуванням та ризиком капітального ремонту. У цій публікації “Твоя МАШИНА” зібрані топ-5 дизельних седанів, яких варто уникати на вторинному ринку, щоб не стати постійним клієнтом СТО.
Цей седан приваблює дизайном і динамікою, але дизель 2.0 (серія N47) — справжній “головний біль”.
Основні проблеми:
Ланцюг ГРМ, що розтягується вже після 100 тис. км.
Висока вартість заміни (до 40 000 грн).
Часті проблеми з турбіною та сажовим фільтром.
Симпатичний сімейний седан з добрим оснащенням, але дизель тут має серйозні “болячки”.
Основні проблеми:
Часті виходи з ладу паливної системи.
Електроніка двигуна схильна до збоїв.
Погана переносимість неякісного пального.
Дизельний Passat — класика на українських дорогах. Але двигуни типу BKD або BMP мають не найкращу репутацію.
Основні проблеми:
Тріщини в головці блока циліндрів.
Проблеми з насос-форсунками.
Дорогий ремонт ТНВД.
Французький дизель HDi загалом вважається надійним, але не в цьому кузові.
Основні проблеми:
Електричні збої, які впливають на роботу двигуна.
Часті засмічення сажового фільтра.
Складність у діагностиці несправностей.
Популярна модель у своєму класі, але дизель залишає бажати кращого.
Основні проблеми:
Турбіна виходить з ладу після 150 тис. км.
Підтікання масла.
Вразлива паливна система.
Вибираючи дизельний седан, важливо не лише звертати увагу на пробіг чи стан кузова, а й дослідити “історію хвороб” конкретного двигуна. У 2025 році є чимало більш надійних альтернатив, які забезпечать комфортне водіння без постійних витрат на ремонт.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…