Статті

ТОП-5 седанів з найпроблемнішими дизельними двигунами

Купівля вживаного дизельного седана часто здається вигідним рішенням — низька витрата пального, потужність і довговічність. Але не всі моделі однаково надійні. Деякі з них мають дизельні мотори, які відомі своєю проблемністю, дорогим обслуговуванням та ризиком капітального ремонту. У цій публікації “Твоя МАШИНА” зібрані топ-5 дизельних седанів, яких варто уникати на вторинному ринку, щоб не стати постійним клієнтом СТО.

1. BMW 320d (E90, 2005–2012)

Цей седан приваблює дизайном і динамікою, але дизель 2.0 (серія N47) — справжній “головний біль”.
Основні проблеми:

  • Ланцюг ГРМ, що розтягується вже після 100 тис. км.

  • Висока вартість заміни (до 40 000 грн).

  • Часті проблеми з турбіною та сажовим фільтром.

2. Ford Mondeo 2.0 TDCi (2010–2014)

Симпатичний сімейний седан з добрим оснащенням, але дизель тут має серйозні “болячки”.
Основні проблеми:

  • Часті виходи з ладу паливної системи.

  • Електроніка двигуна схильна до збоїв.

  • Погана переносимість неякісного пального.

3. Volkswagen Passat B6 2.0 TDI (2005–2010)

Дизельний Passat — класика на українських дорогах. Але двигуни типу BKD або BMP мають не найкращу репутацію.
Основні проблеми:

  • Тріщини в головці блока циліндрів.

  • Проблеми з насос-форсунками.

  • Дорогий ремонт ТНВД.

4. Peugeot 407 2.0 HDi (2004–2010)

Французький дизель HDi загалом вважається надійним, але не в цьому кузові.
Основні проблеми:

  • Електричні збої, які впливають на роботу двигуна.

  • Часті засмічення сажового фільтра.

  • Складність у діагностиці несправностей.

5. Opel Insignia 2.0 CDTI (2009–2013)

Популярна модель у своєму класі, але дизель залишає бажати кращого.
Основні проблеми:

  • Турбіна виходить з ладу після 150 тис. км.

  • Підтікання масла.

  • Вразлива паливна система.

Висновок

Вибираючи дизельний седан, важливо не лише звертати увагу на пробіг чи стан кузова, а й дослідити “історію хвороб” конкретного двигуна. У 2025 році є чимало більш надійних альтернатив, які забезпечать комфортне водіння без постійних витрат на ремонт.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025