Хоча дизельна епоха поступово відходить у минуле, мільйони українських водіїв залишаються прихильниками моторів на важкому паливі. Їх люблять за витривалість, тягу з низів і відмінну економічність у поєднанні з реальним ресурсом у сотні тисяч кілометрів. Проте серед сотень моделей є ті, що заслужили особливу репутацію «вічних» двигунів. Саме про них і піде мова. Топ-7 невбиваних дизельних двигунів склали в виданні Interia.
Один з найпоширеніших дизелів Європи, що з’явився у 2002 році, встановлювався на Peugeot, Citroën, Ford, Mazda, Volvo та Mini. Потужність варіюється від 75 до 112 к.с. При регулярному обслуговуванні двигун без проблем проходить 300–400 тисяч км, а при щадній експлуатації — і всі 600 тисяч. Варто тільки слідкувати за системою подачі масла та турбіною.
П’ятициліндровий дизель став синонімом шведської надійності. Випускався з 2001 по 2014 рік. Навіть сьогодні машини з таким мотором можна знайти з пробігом 500 000+ км без капремонту. Гарна тяга, приємна витрата пального та легендарна витривалість — ось головні переваги цього агрегату.
Німецький OM654 дебютував у 2016 році та вважається одним із найкращих сучасних дизельних моторів. Легкий алюмінієвий блок, вдосконалене впорскування, ресурс понад 400 000 км. Потужність — до 265 к.с., крутний момент — до 550 Нм. Його ставлять на всі сучасні моделі Mercedes — від C-Class до GLC.
Сучасне покоління «фольксвагенівського» 2.0 TDI прийшло на зміну проблемним PD. Завдяки переходу на систему Common Rail двигуни стали тихішими, економнішими й надійнішими. Версії EA288 і оновлений EVO мають ресурс понад 400 тис. км при належному догляді.
Розроблений для європейського ринку, цей мотор став популярним завдяки простій конструкції, ланцюговому приводу ГРМ і якісним форсункам Bosch. Його обирають ті, хто шукає доступне авто з невибагливим дизелем, що впевнено відпрацює 300–400 тис. км.
Двигун, що поєднує економічність і динаміку, дебютував у 2011 році. Відзначається хорошою надійністю, особливо в модифікаціях з однією турбіною. У двотурбовій версії видає до 160 к.с. та розганяє авто швидко навіть із завантаженим салоном.
Цей мотор став справжнім проривом для італійських брендів. Встановлювався не тільки на Fiat і Alfa Romeo, а й на Opel (під індексом CDTI). Ресурс у 500 000 км — звична справа, особливо якщо мова йде про «таксистські» версії. Простота конструкції, надійність та легкий запуск у будь-яку погоду — ось його ключові переваги.
Ці дизельні двигуни — справжня класика, яка пережила епоху, модернізацію екологічних норм і все ще впевнено тримається на ринку. Якщо ви шукаєте вживане авто з дизельним мотором, яке проїде півмільйона без капремонту — ці варіанти точно варто взяти до уваги.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…