Статті

Топ-5 вживаних кросоверів, власники яких є постійними клієнтами СТО

Якщо ви плануєте купівлю вживаного кросовера в Україні, важливо не тільки дивитися на ціну чи пробіг, а й знати слабкі місця конкретних моделей. Деякі авто з часом стають справжніми «пожирачами грошей», адже змушують власників регулярно відвідувати СТО.

Твоя МАШИНА зібрала ТОП-5 кросоверів, які на вторинному ринку краще обходити стороною, якщо не хочете витрачати всі свої заощадження на ремонти.

Nissan X-Trail (T31, 2007–2014)

На перший погляд — надійний японський кросовер, але варіатор Jatco тут є головним болем. Уже після 100–120 тис. км коробка починає смикатися або буксувати. Ремонт коштує від 40 000 грн, а заміна — ще дорожча. Крім того, проблемні підвіски й корозія на арках і днищі теж часто ведуть власників на СТО.

Chevrolet Captiva (2007–2014)

Масивний кросовер за привабливою ціною на вторинці, але — із низькою надійністю. Турбодизелі часто «їдять» масло, автоматична коробка передач працює нестабільно, а підвіска здається вже після 50 000 км. Ремонт в Україні дорогий через дефіцит запчастин.

Jeep Compass (2006–2010)

Старі Jeep Compass — це компромісний варіант, де власник постійно витрачається на дрібний і серйозний ремонт. Найбільші проблеми: варіатор, який ламається навіть при середньому пробігу, слабка електрика, високі витрати пального.

Ford Kuga (першого покоління, 2008–2012)

Привабливий зовні Ford Kuga має хронічні проблеми з електронікою, які вимагають частих поїздок на СТО. Дизельні версії також славляться поломками турбін і паливних насосів. Додайте сюди дороге обслуговування — і отримаєте авто, що «виїдає» гроші.

Dacia Duster (перші випуски, 2010–2013)

Попри загальну надійність новіших Duster, перші покоління мали слабке антикорозійне покриття, проблеми з повним приводом і недопрацьовані електросистеми. Ремонт таких Duster часто виявляється невигідним через масштаб проблем.

Висновок

Перед купівлею вживаного кросовера обов’язково перевіряйте не тільки документи й історію обслуговування, але й читайте відгуки реальних власників. У 2025 році ринок авто в Україні активно розвивається, але є моделі, які краще обходити стороною, щоб не стати постійним клієнтом СТО.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

Навіщо потрібні чорні крапки на лобовому склі автомобіля

У сучасних автомобілях нерідко привертають увагу загадкові чорні крапки по периметру лобового скла. При цьому…

20.06.2025

Поліцейський вимагає відкрити капот: що потрібно йому відповісти на це

Нерідко українські автомобілісти вважають, що майже всі вимоги поліції є обов'язковими до виконання. Незнання своїх…

20.06.2025

П’ять речей, які заборонені при перевезенні дітей в автомобілі

Багато сімейних водіїв подорожують з дітьми, але не дотримуються елементарних правил безпеки, чим наражають на…

20.06.2025

П’ять фатальних помилок, що вбивають «механіку» в автомобілі

Незважаючи на поширеність автоматичних КПП, традиційна «механіка» все ще популярна в Україні. Разом з тим,…

20.06.2025

Заправка в спеку під зав’язку: чи може автомобіль вибухнути

Експерти категорично не рекомендують автомобілістам заправляти машину бензином під зав'язку в спекотну погоду. Багато хто…

20.06.2025

Що буде з дизельним авто, якщо щодня їздити на короткі відстані

В останні роки дизельні автомобілі стрімко втрачають популярність на світовому ринку, але в Україні вони,…

20.06.2025