Якщо ви плануєте купівлю вживаного авто, обережність — ваш головний союзник. Деякі машини хоч і виглядають привабливо за ціною, насправді перетворюються на постійних клієнтів СТО. На основі відгуків власників і автомобільних експертів, Твоя МАШИНА склала для вас рейтинг найпроблемніших бензинових моделей, власники яких найчастіше скаржаться на дорогий і регулярний ремонт.
Не пропустіть: ТОП-10 бензинових кросоверів, які можуть проїхати 500 000 км без капремонту
Але варто зазначити, що експлуатація відіграє дуже важливу роль, тому не завжди всі автомобілі із списку при дбайливому відношенні мають багато проблем, але бувають дійсно технічно проблемні моделі. Тому як кому пощастить.
Здавалось би, легендарна німецька марка, але моделі з бензиновими турбомоторами (особливо N20 і N55) славляться проблемами з ланцюгами ГРМ, турбінами та високою чутливістю до якості пального. Ремонт — недешевий, а фахівці радять ретельно перевіряти історію обслуговування.
Бензинові двигуни TFSI на ранніх версіях B8 — справжній головний біль. Витрата оливи, проблеми з ланцюгами ГРМ, високий ризик перегрівів. На додачу — складна підвіска, ремонт якої обійдеться у кругленьку суму.
Двигуни 1.4 TSI та 1.8 TSI відомі проблемами з розтягуванням ланцюга, паливними насосами і системами турбонаддува. Багато власників скаржаться на великі рахунки за капремонт і необхідність шукати грамотних спеціалістів.
Ця модель часто стає жертвою власної «економічності». Бензиновий двигун 1.6 EcoBoost має проблеми з охолодженням, що при недостатньому догляді призводить до перегрівів, тріщин у блоці циліндрів і дуже дорогого ремонту.
Стильний вигляд і компактність — це плюс, але бензинові мотори серії Prince, розроблені спільно з Peugeot, — це мінус. Масложер, проблеми з турбінами, постійні електричні глюки — ремонт Mini часто шокує навіть досвідчених водіїв.
Двигуни 1.6 THP, також розроблені у співпраці з BMW, добре відомі високою витратою оливи, проблемами з турбіною, ланцюгами ГРМ і високими цінами на деталі. Французький стиль, на жаль, часто обертається фінансовими проблемами.
Бензинові агрегати 1.6 Turbo і 2.0 Turbo в Opel Insignia досить потужні, але це супроводжується проблемами зі системою охолодження, прокладками ГБЦ, турбінами і складністю в обслуговуванні. Вартість капремонту часто стає неприємним сюрпризом для власника.
Експерти технічних СТО та відгуки власників показують, що ці автомобілі об’єднує одна проблема — надмірна технологічність, яка потребує регулярного й дорогого сервісу. Додайте сюди вимогливість до якісних витратних матеріалів, і навіть невелика поломка може влетіти у кругленьку суму.
Читайте також: Топ-10 автомобілів з найнадійнішими дизельними двигунами
Перш ніж купувати один із цих вживаних автомобілів, обов’язково перевірте історію техобслуговування, діагностуйте авто на СТО та закладайте в бюджет не лише покупку, а й потенційні витрати на ремонт.
У сучасних автомобілях нерідко привертають увагу загадкові чорні крапки по периметру лобового скла. При цьому…
Нерідко українські автомобілісти вважають, що майже всі вимоги поліції є обов'язковими до виконання. Незнання своїх…
Багато сімейних водіїв подорожують з дітьми, але не дотримуються елементарних правил безпеки, чим наражають на…
Незважаючи на поширеність автоматичних КПП, традиційна «механіка» все ще популярна в Україні. Разом з тим,…
Експерти категорично не рекомендують автомобілістам заправляти машину бензином під зав'язку в спекотну погоду. Багато хто…
В останні роки дизельні автомобілі стрімко втрачають популярність на світовому ринку, але в Україні вони,…