Якщо ви обираєте вживане авто з дизельним двигуном, варто бути уважним: не всі дизелі однаково надійні. Деякі моделі мають хронічні проблеми, які тягнуть власника на СТО знову і знову, забираючи гроші, час і нерви.
Не пропустіть: Топ-7 вживаних бензинових автомобілів, які часто ламаються, а ремонт дорогий
На основі експертних відгуків, досвіду автовласників та даних профільних сервісів Твоя МАШИНА підготувала рейтинг ТОП-10 дизельних автомобілів, які найбільше розчаровують власників.
Проблеми: течі турбіни, капризні форсунки, дорогий ремонт системи впорскування.
Власники часто скаржаться на дорогі поломки вже після пробігу в 200–250 тис. км.
Проблеми: помилки в роботі паливної системи (насос-форсунки), знос турбіни, складний і недешевий догляд.
Ця модель регулярно фігурує у списках проблемних авто, особливо на вторинному ринку.
Проблеми: ненадійна електроніка, слабка турбіна, підтікання масла.
Французький седан завоював погану славу через «глюки» електрики й часті проблеми з паливною системою.
Проблеми: знос паливної апаратури, вихід з ладу двомасового маховика, дорогий ремонт коробки.
Попри комфорт, цей дизельний Mondeo може перетворити власника на постійного клієнта СТО.
Проблеми: пробої прокладки головки блоку, поломки турбіни, форсунки.
Німецька якість — не завжди синонім надійності, особливо в старих дизелях.
Читайте також: ТОП-10 бензинових кросоверів, які можуть проїхати 500 000 км без капремонту
Проблеми: засмічення сажового фільтра, поломки турбіни, проблеми з коробкою автомат.
Після 150–200 тис. км обслуговування цієї моделі стає дорогим і складним.
Проблеми: швидкий знос ланцюга ГРМ, проблеми з паливною системою, турбіна.
Японський кросовер має репутацію надійного тільки на бензині, а дизель — справжній головний біль.
Проблеми: витік антифризу, електричні несправності, швидкий знос турбіни.
Попри цікаву зовнішність, Laguna дизельного варіанту не виправдовує надійності Renault.
Проблеми: форсунки, вихід з ладу турбіни, корозія кузова.
Ремонт E-Class — не бюджетний, а дизельні проблеми можуть зробити володіння ним справжньою пасткою.
Проблеми: проблеми з турбіною, форсунками, витрати на обслуговування.
Японський дизельний кросовер потребує постійного та дорогого догляду.
Також цікаво: Топ-10 автомобілів з найнадійнішими дизельними двигунами
Обираючи вживане дизельне авто, обов’язково перевіряйте історію обслуговування, проводьте діагностику та звертайтеся до перевірених експертів. Не варто купувати автомобіль лише за принципом «виглядає добре» — дизельні поломки часто приховані всередині і коштують десятки тисяч гривень.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…