Коли на вулиці панує літня спека, несправний кондиціонер створює суттєвий дискомфорт за кермом. Щоб швидко повернути свіжий потік холодного повітря в салон, варто перевірити п’ять основних вузлів та факторів, які найчастіше призводять до зниження ефективності системи охолодження, розповідають в SUV News.
Найбільш поширена причина слабкого обдуву — втрата фреону. З часом ущільнювальні елементи в трубках і з’єднаннях приходять в непридатність, і холодоагент повільно виходить назовні. Результат — недостатній тиск у системі та поганий теплообмін. Перевірте рівень фреону в автосервісі й усуньте місця витоків.
Конденсатор, який зазвичай розташований перед радіатором двигуна, накопичує на своїх ребрах пил, комах та дрібне сміття. Ця “шуба” перешкоджає відведенню надлишкового тепла й знижує продуктивність кондиціонера. Регулярне очищення поверхні конденсатора високим тиском води або спеціальними засобами відновить нормальний теплообмін.
Компресор — серце системи кондиціонування. Через знос внутрішніх деталей або недостатній рівень мастила він може працювати з характерним гулом, задимленням або взагалі відмовити. Ремонт або заміна компресора — одна з найдорожчих процедур, тому краще вчасно дбати про технічний стан та рівень мастильного матеріалу.
Салонний (або мікрофільтр) захищає систему від пилу, пилку та інших забруднень. Коли фільтр забивається, потік повітря слабшає, і в салоні з’являється затхлий запах. Його потрібно міняти або чистити згідно з регламентом виробника — зазвичай кожні 15–20 тис. км пробігу.
Випарник охолоджує повітря завдяки холодоагенту, що циркулює в його трубках. В умовах підвищеної вологості на його стінках можуть осідати пил, пилок та патогенні мікроорганізми. Це не лише знижує продуктивність кондиціонера, але й стає джерелом неприємного аромату та ризику алергій. Профілактичне очищення спреями або в автосервісі поверне пристрою початкову ефективність.
Регулярний техогляд кондиціонера дозволить уникнути серйозних поломок і забезпечить комфортний клімат в автомобілі в найспекотніші дні.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…