Статті

ТОП-10 найпроблемніших бензинових двигунів

Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім забувають про головне — двигун. Саме мотор є серцем авто, і якщо він має конструктивні слабкості, готуйтеся витрачати великі гроші на ремонт.

Експерти і автовласники назвали 10 бензинових двигунів, яких варто уникати, щоб не потрапити в пастку дорогого обслуговування,  пише Твоя МАШИНА.

ТОП-10 найпроблемніших бензинових моторів сучасності

Volkswagen 1.4 TSI (EA111)

Відомий проблемами з ланцюгом ГРМ (розтягування), крихкими поршневими кільцями та схильністю до масложерства. Ремонт дорогий, а капіталка — болюча для гаманця.

BMW N20 (1.6/2.0 Turbo)

Мотор, що використовувався на BMW 3, 4 серії, X1, X3. Слабкі місця: ланцюг ГРМ (швидко розтягується), проблеми з системою охолодження, часті перегріви.

Renault-Nissan 1.2 TCe

Компактний турбомотор, який славиться підвищеним споживанням оливи, проблемами з турбіною та ланцюговим приводом ГРМ.

Ford 1.0 EcoBoost

Популярний малолітражний турбований мотор, який страждає на перегріви, витоки охолоджувальної рідини та проблеми з приводом ременя в масляній ванні.

PSA/BMW 1.6 THP (EP6)

Використовувався в Peugeot, Citroën, MINI, BMW. Відомий слабким ланцюгом ГРМ, проблемами з системою впорскування й турбіною, а також підвищеним зносом поршневої групи.

Mazda SkyActiv-G 2.0

На перший погляд надійний, але страждає на детонацію, проблеми з маслозйомними кільцями та перегріви. При тривалому ігноруванні — ризик капітального ремонту.

Hyundai/Kia 2.0 GDI

Цей мотор має проблеми з відкладеннями в камерах згоряння, підвищеним зносом клапанів і високою витратою оливи. Ремонт — дорогий і частий.

Chevrolet 1.4 Turbo (Ecotec)

Слабкі місця: проблеми з турбіною, високий ризик перегрівів і ненадійні прокладки. Багато власників скаржаться на дорогі несподівані ремонти.

Toyota 2.4 2AZ-FE

Навіть у такої надійної марки є слабкі ланки. Цей двигун відомий споживанням оливи після 100–150 тис. км пробігу, а також проблемами з головкою блоку.

Honda 1.8 R18A

Попри репутацію Honda, цей двигун має схильність до споживання оливи, підвищеної чутливості до перегрівів і зносу ГРМ.

Чому варто уникати цих двигунів?

  • Вони вимагають частого обслуговування.
  • Їх ремонт коштує набагато дорожче, ніж в аналогів.
  • Слабкі місця можуть призвести до капітального ремонту вже після 100–150 тис. км.
  • Вартість перепродажу таких авто — нижча, бо покупці бояться потенційних проблем.

Порада для покупців:

Перед купівлею обов’язково перевіряйте, який мотор стоїть під капотом обраного авто. Консультація з експертом або діагностика на СТО можуть допомогти вам уникнути багатотисячних витрат у майбутньому. Не купуйте авто, орієнтуючись лише на бренд чи красивий салон — перевіряйте техніку.

Share
автор
Elena Shkurko

Recent Posts

Що не так із прихованими дверними ручками в автомобілях: небезпечна інновація

Останнім часом автовиробники почали активно «гратися» з дизайном дверних ручок у сучасних авто. Все частіше…

16.06.2025

Чи є різниця між трансмісійною оливою для «механіки» та «автомата»

Серед українських автомобілістів поширено безліч міфів про обслуговування трансмісії автомобіля. Дехто вважає, що трансмісійну оливу…

16.06.2025

Як впливає заміна трансмісійної оливи на витрату палива в автомобілі

Всі знають, що моторну оливу в автомобілі потрібно міняти регулярно відповідно до регламенту. Разом з…

16.06.2025

Чи потрібно покривати автомобіль воском на мийці самообслуговування

Останнім часом в Україні все більш популярними стають мийки самообслуговування. При цьому багато з них…

16.06.2025

Як це розбачити: «прихований сенс» логотипу Ford підірвав мережу

Логотипу автомобільного бренду Ford вже більше ста років. Всі знають, що це стилізований підпис засновника…

16.06.2025

Ціни на бензин можуть злетіти через конфлікт на Близькому Сході

Загострення конфлікту між Ізраїлем та Іраном спричинило стрімке подорожчання нафти, що може стати причиною підвищення…

16.06.2025