Статті

ТОП-10 найпроблемніших бензинових двигунів

Купуючи автомобіль із пробігом, водії часто орієнтуються на бренд, рік випуску чи комплектацію, але зовсім забувають про головне — двигун. Саме мотор є серцем авто, і якщо він має конструктивні слабкості, готуйтеся витрачати великі гроші на ремонт.

Експерти і автовласники назвали 10 бензинових двигунів, яких варто уникати, щоб не потрапити в пастку дорогого обслуговування,  пише Твоя МАШИНА.

ТОП-10 найпроблемніших бензинових моторів сучасності

Volkswagen 1.4 TSI (EA111)

Відомий проблемами з ланцюгом ГРМ (розтягування), крихкими поршневими кільцями та схильністю до масложерства. Ремонт дорогий, а капіталка — болюча для гаманця.

BMW N20 (1.6/2.0 Turbo)

Мотор, що використовувався на BMW 3, 4 серії, X1, X3. Слабкі місця: ланцюг ГРМ (швидко розтягується), проблеми з системою охолодження, часті перегріви.

Renault-Nissan 1.2 TCe

Компактний турбомотор, який славиться підвищеним споживанням оливи, проблемами з турбіною та ланцюговим приводом ГРМ.

Ford 1.0 EcoBoost

Популярний малолітражний турбований мотор, який страждає на перегріви, витоки охолоджувальної рідини та проблеми з приводом ременя в масляній ванні.

PSA/BMW 1.6 THP (EP6)

Використовувався в Peugeot, Citroën, MINI, BMW. Відомий слабким ланцюгом ГРМ, проблемами з системою впорскування й турбіною, а також підвищеним зносом поршневої групи.

Mazda SkyActiv-G 2.0

На перший погляд надійний, але страждає на детонацію, проблеми з маслозйомними кільцями та перегріви. При тривалому ігноруванні — ризик капітального ремонту.

Hyundai/Kia 2.0 GDI

Цей мотор має проблеми з відкладеннями в камерах згоряння, підвищеним зносом клапанів і високою витратою оливи. Ремонт — дорогий і частий.

Chevrolet 1.4 Turbo (Ecotec)

Слабкі місця: проблеми з турбіною, високий ризик перегрівів і ненадійні прокладки. Багато власників скаржаться на дорогі несподівані ремонти.

Toyota 2.4 2AZ-FE

Навіть у такої надійної марки є слабкі ланки. Цей двигун відомий споживанням оливи після 100–150 тис. км пробігу, а також проблемами з головкою блоку.

Honda 1.8 R18A

Попри репутацію Honda, цей двигун має схильність до споживання оливи, підвищеної чутливості до перегрівів і зносу ГРМ.

Чому варто уникати цих двигунів?

  • Вони вимагають частого обслуговування.
  • Їх ремонт коштує набагато дорожче, ніж в аналогів.
  • Слабкі місця можуть призвести до капітального ремонту вже після 100–150 тис. км.
  • Вартість перепродажу таких авто — нижча, бо покупці бояться потенційних проблем.

Порада для покупців:

Перед купівлею обов’язково перевіряйте, який мотор стоїть під капотом обраного авто. Консультація з експертом або діагностика на СТО можуть допомогти вам уникнути багатотисячних витрат у майбутньому. Не купуйте авто, орієнтуючись лише на бренд чи красивий салон — перевіряйте техніку.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025