Майже щодня водії нехтують вимкненням двигуна на АЗС, але це може призвести до серйозних наслідків. Uamotors розповідає, чому варто глушити мотор перед заправкою.
Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку», під час заправки обов’язково слід зупинити та заглушити автомобіль. Якщо цього не зробити, система уловлювання парів пального (EVAP) втягне не тільки бензинові випари, а й повітря із зовні, що може викликати некоректну роботу датчиків.
Неправильне зчитування розгерметизації паливної системи через відкриту або негерметично закриту горловину призводить до активації попереджувальних лампочок на приладовій панелі. Водії часто плутають такі сигнали з серйозними поломками двигуна чи електроніки.
Під час заправки з увімкненим мотором в аерозолі бензину піднімаються осади з дна баку, які здатні забруднити фільтри та форсунки. Це викликає порушення подачі пального та знижує ефективність роботи двигуна.
Найбільш серйозна небезпека — це іскри від працюючого двигуна. Навіть невелика іскра в зоні випарів пального може спровокувати займання і вибух, що загрожує життю людей та руйнуванням майна.
За порушення правил пожежної безпеки на АЗС передбачений штраф від 1 700 до 3 400 гривень. Окрім матеріальних втрат, ризикуєте також власною безпекою.
Перед заправкою завжди заглушуйте двигун, виймайте ключ із замка запалення та переконайтеся в герметичності кришки паливного бака. Ці прості дії допоможуть уникнути аварійних ситуацій і збережуть ресурси автомобіля.
Публікація власником Tesla Ілоном Маском у власній соцмережі X свіжого відео випробувань нової Model Y…
Гірчичний порошок, на перший погляд, є не типовим засобом для догляду за автомобілем. Однак досвідчені…
Час від часу з водіями в Україні трапляються різноманітні курйозні ситуації, серед яких інколи зустрічаються…
Конденсат на вікнах автомобіля є однією з найбільш дратівливих зимових проблем для водіїв. Інколи скло…
Якщо ви вирішили придбати вживане авто «з рук», то варто бути максимально обачним, щоб не…
Інколи власники авто в Україні забувають, що купівля машини – це лише половина справи. Далі…