Корейські кросовери традиційно приваблюють покупців доступністю та багатою комплектацією. Однак із ростом пробігу деякі з них можуть підносити неприємні технічні сюрпризи, пишуть в wheel-news.com.
За словами фахівця, до групи ризику належать 2-літрові двигуни серії Theta (з випуску від 2005 року) та агрегати Nu (з 2010-го). В обох типів моторів часто з’являються задири в циліндрах, що вимагає капітального ремонту. Натомість менш вибагливі 1.6-літрові Gamma I та 2.4-літрові версії, хоча й у них іноді виникають проблеми з шатунними вкладишами.
Також фахівці відзначають слабкі місця 1.6-літрових турбованих двигунів, які комплектували третє покоління Hyundai Tucson, четверте покоління Kia Sportage та Kia Seltos. У цих силових установках можуть виходити з ладу компоненти газорозподільного механізму, а в трансмісії – зчеплення та маховик.
Окрім механічних несправностей, власники стикаються з перебоями електронних систем: від сенсорних дисплеїв до електропідсилювача керма та ассистентів водіння. Усунення таких поломок теж може виявитися витратним.
Перш ніж купувати вживаний Hyundai Tucson чи Kia Sportage, радимо уважно перевірити історію обслуговування та стан саме тих двигунів, які мають найгіршу репутацію.
Всі знають, що моторну оливу в автомобілі потрібно міняти регулярно відповідно до регламенту. Разом з…
Останнім часом в Україні все більш популярними стають мийки самообслуговування. При цьому багато з них…
Логотипу автомобільного бренду Ford вже більше ста років. Всі знають, що це стилізований підпис засновника…
Загострення конфлікту між Ізраїлем та Іраном спричинило стрімке подорожчання нафти, що може стати причиною підвищення…
Японський автовиробник Toyota активно працює над майбутнім дебютом нового покоління купе-кросовера Venza. Як пише Carscoops,…
В Україні біодизельне паливо зустрічається все частіше, хоча це переважно продукція невеликих підприємств для приватного…