Корейські кросовери традиційно приваблюють покупців доступністю та багатою комплектацією. Однак із ростом пробігу деякі з них можуть підносити неприємні технічні сюрпризи, пишуть в wheel-news.com.
За словами фахівця, до групи ризику належать 2-літрові двигуни серії Theta (з випуску від 2005 року) та агрегати Nu (з 2010-го). В обох типів моторів часто з’являються задири в циліндрах, що вимагає капітального ремонту. Натомість менш вибагливі 1.6-літрові Gamma I та 2.4-літрові версії, хоча й у них іноді виникають проблеми з шатунними вкладишами.
Також фахівці відзначають слабкі місця 1.6-літрових турбованих двигунів, які комплектували третє покоління Hyundai Tucson, четверте покоління Kia Sportage та Kia Seltos. У цих силових установках можуть виходити з ладу компоненти газорозподільного механізму, а в трансмісії – зчеплення та маховик.
Окрім механічних несправностей, власники стикаються з перебоями електронних систем: від сенсорних дисплеїв до електропідсилювача керма та ассистентів водіння. Усунення таких поломок теж може виявитися витратним.
Перш ніж купувати вживаний Hyundai Tucson чи Kia Sportage, радимо уважно перевірити історію обслуговування та стан саме тих двигунів, які мають найгіршу репутацію.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…