Корейські кросовери традиційно приваблюють покупців доступністю та багатою комплектацією. Однак із ростом пробігу деякі з них можуть підносити неприємні технічні сюрпризи, пишуть в wheel-news.com.
За словами фахівця, до групи ризику належать 2-літрові двигуни серії Theta (з випуску від 2005 року) та агрегати Nu (з 2010-го). В обох типів моторів часто з’являються задири в циліндрах, що вимагає капітального ремонту. Натомість менш вибагливі 1.6-літрові Gamma I та 2.4-літрові версії, хоча й у них іноді виникають проблеми з шатунними вкладишами.
Також фахівці відзначають слабкі місця 1.6-літрових турбованих двигунів, які комплектували третє покоління Hyundai Tucson, четверте покоління Kia Sportage та Kia Seltos. У цих силових установках можуть виходити з ладу компоненти газорозподільного механізму, а в трансмісії – зчеплення та маховик.
Окрім механічних несправностей, власники стикаються з перебоями електронних систем: від сенсорних дисплеїв до електропідсилювача керма та ассистентів водіння. Усунення таких поломок теж може виявитися витратним.
Перш ніж купувати вживаний Hyundai Tucson чи Kia Sportage, радимо уважно перевірити історію обслуговування та стан саме тих двигунів, які мають найгіршу репутацію.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…