Автомобіль — це техніка, яка потребує догляду та уважного ставлення. Але, як відзначають експерти, більшість водіїв навіть не підозрюють, що їхні повсякденні звички буквально «вбивають» авто, скорочуючи ресурс вузлів і агрегатів та наближаючи момент дорогого ремонту.
Твоя МАШИНА зібрала найважливіші поради від провідних автомеханіків, щоб ви могли захистити свою машину і гаманець.
Здавалося б, дрібниця — підскочили на високий бордюр або не помітили яму на дорозі. Але такий удар може пошкодити диски, шини, підвіску, а в найгіршому випадку — пробити піддон картера. Експерти радять: пригальмуйте перед бордюром, спускайтеся або заїжджайте плавно, без ривків.
Це класична помилка водіїв із МКПП: тримати руку на коробці або ногу на педалі зчеплення навіть тоді, коли немає потреби. Такі дії створюють додатковий тиск на механізми, що прискорює знос синхронізаторів і вижимного підшипника. Для автоматів також шкідливо різко перемикати режими «D» → «R» → «P» без повної зупинки.
Коли ви тримаєте кермо на упорі навіть кілька секунд, гідропідсилювач (або електропідсилювач) працює під максимальним навантаженням. Це скорочує ресурс насоса та рульової рейки. А якщо ще крутити кермо на місці, без руху, то навантаження на рейку та гумові опори зростає в рази.
Багато хто думає: «Заправлюся завтра». Але при низькому рівні пального зростає ризик перегріву бензонасоса (він охолоджується самим паливом), засмічення фільтра брудом з дна бака, а у дизелях — завоздушування системи. Експерти радять не допускати падіння рівня нижче ¼ бака.
Намагання прогріти мотор швидкими ривками або різкими прискореннями на холодному двигуні — це прямий шлях до зносу ЦПГ (циліндро-поршневої групи) та ланцюга ГРМ. Навіть сучасні оливи потребують часу для повного розподілу по системі. Починайте рух плавно, даючи мотору прогрітися до робочої температури.
Багато водіїв намагаються економити на заміні оливи, фільтрів, ременів чи свічок. Але ця економія швидко «відгукується» серйозними поломками, адже відпрацьована олива втрачає свої захисні властивості, а зношені деталі створюють ризик аварійних ситуацій. Регулярне ТО — не примха, а гарантія довгого життя авто.
Якщо ви постійно возите в багажнику зайві 50–100 кг, це не лише збільшує витрату пального, а й перевантажує підвіску, амортизатори, гальма та зчеплення. Експерти радять раз на місяць ревізувати багажник: все, що не потрібне, — викидайте.
Автомобіль служить довго лише тим, хто його поважає. Позбувшись шкідливих звичок, ви заощадите на ремонті, продовжите ресурс вузлів та отримаєте задоволення від надійної їзди.
Німецький автовиробник Volkswagen презентував у Китаї нову модель седана Sagitar. Як пише видання Autohome, мова…
Відомий жарт про те, що водії BMW не вміють вмикати поворотники, схоже, дійшов до керівництва…
Нерідко можна помітити, що на нових автомобільних шинах є загадкові кольорові смуги. Навіщо вони потрібні…
Відомий американський автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер висловився про доцільність покупки повнопривідних позашляховиків. Експерт впевнений,…
Сьогодні в автомобілях повно найрізноманітніших функцій, про існування яких водії можуть не мати найменшого уявлення.…
Як відомо, в Україні заборонено їздити за кермом без прав. Причому карають не тільки водіїв,…