На перший погляд безневинне – тримати руку на важелі КПП – може обернутися серйозною дорогою поломкою. А витрати на ремонт трансмісії здатні неприємно вразити будь-якого автомобіліста, пише Express.
Вартість техобслуговування та ремонту автомобілів зростає щороку. Британські експерти з обслуговування наголошують: звичка постійно класти руку на селекторний важіль небезпечна як для механіки, так і для «автомата».
Якщо в процесі руху ви неодноразово спираєтеся на важіль перемикання швидкостей, це створює додаткове навантаження на внутрішні вузли трансмісії. За даними видання Express, така манера скорочує ресурс коробки передач і прискорює необхідність ремонту.
Важіль перемикання з’єднаний із селекторною вилкою, яка взаємодіє з обертовою муфтою. Коли ви тримаєте на нього вагу руки, вилка виявляється під постійним тиском. Це призводить до передчасного зносу деталей і може спричинити заїдання чи складності з перемиканням передач.
У керівництвах з експлуатації багатьох моделей виробники прямо попереджають про цю звичку. Відмова від неї дозволяє відтягнути ремонт коробки принаймні на десятки тисяч кілометрів пробігу і заощадити значну суму.
Багато водіїв вважають, що «автомат» не страждатиме через зайву руку на важелі – проте неналежне поводження з селектором чревате і для АКПП або роботизованої коробки. А ремонт чи заміна автоматичної трансмісії зазвичай обходиться в рази дорожче за ремонт «механіки».
Отже, щоб продовжити життя коробки передач та зменшити ризик дорогого ремонту, відмовтеся від спокуси спиратися на важіль. Ваше відчуття комфорту за кермом набагато дешевше за втрати на СТО.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…