На перший погляд безневинне – тримати руку на важелі КПП – може обернутися серйозною дорогою поломкою. А витрати на ремонт трансмісії здатні неприємно вразити будь-якого автомобіліста, пише Express.
Вартість техобслуговування та ремонту автомобілів зростає щороку. Британські експерти з обслуговування наголошують: звичка постійно класти руку на селекторний важіль небезпечна як для механіки, так і для «автомата».
Якщо в процесі руху ви неодноразово спираєтеся на важіль перемикання швидкостей, це створює додаткове навантаження на внутрішні вузли трансмісії. За даними видання Express, така манера скорочує ресурс коробки передач і прискорює необхідність ремонту.
Важіль перемикання з’єднаний із селекторною вилкою, яка взаємодіє з обертовою муфтою. Коли ви тримаєте на нього вагу руки, вилка виявляється під постійним тиском. Це призводить до передчасного зносу деталей і може спричинити заїдання чи складності з перемиканням передач.
У керівництвах з експлуатації багатьох моделей виробники прямо попереджають про цю звичку. Відмова від неї дозволяє відтягнути ремонт коробки принаймні на десятки тисяч кілометрів пробігу і заощадити значну суму.
Багато водіїв вважають, що «автомат» не страждатиме через зайву руку на важелі – проте неналежне поводження з селектором чревате і для АКПП або роботизованої коробки. А ремонт чи заміна автоматичної трансмісії зазвичай обходиться в рази дорожче за ремонт «механіки».
Отже, щоб продовжити життя коробки передач та зменшити ризик дорогого ремонту, відмовтеся від спокуси спиратися на важіль. Ваше відчуття комфорту за кермом набагато дешевше за втрати на СТО.
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…
Проблема раптового розряджання акумуляторної батареї автомобіля особливо актуальна взимку. На морозі АКБ не тримає заряд…
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…