Покупка вживаного автомобіля — це завжди ризик. Особливо, коли мова йде про бензинові моделі, які на перший погляд здаються вигідним вибором, але на практиці часто змушують водіїв залишати чималі суми в автосервісах.
На основі відгуків власників, статистики СТО в Україні та Європі, а також даних авторитетних ресурсів, Твоя МАШИНА склала ТОП-10 найбільш проблемних вживаних бензинових авто, яких краще уникати, якщо не хочете “жити” в майстерні.
1. Opel Astra H / J (1.6 Ecotec)
На перший погляд — популярний та доступний хетчбек. Проте двигун Z16XER відомий підвищеним апетитом до масла, проблемами з ГРМ та нестабільною роботою на холодну.
2. Volkswagen Passat B6 (1.4 TSI / 1.8 TSI)
Ці двигуни від групи VAG стали сумно відомими через масложер, розтягування ланцюга, вихід з ладу турбіни та дорогий ремонт паливної системи.
3. BMW 5 Series E60 (2.0 бензин N43 / N46)
Власники стикаються з регулярними проблемами: відмови ваносів, пропуски запалення, нестабільна робота на холостих. Ремонт двигуна може обійтись дорожче, ніж коштує сам автомобіль.
4. Renault Megane III (1.6 16V / 2.0)
Здавалося б, простий атмосферник. Але на практиці — часті проблеми з катушками запалення, датчиками, фазорегулятором, а також слабка паливна система.
5. Chevrolet Aveo (1.4 / 1.6 бензин)
Недорога покупка обертається регулярними візитами до СТО: текти сальників, проблеми з коробкою передач, перегріви двигуна та ненадійна електрика.
6. Audi A4 B8 (1.8 / 2.0 TFSI)
Одна з найчастіших “пасток” на вторинному ринку. Навіть при пробігу до 150 тис. км власники стикаються з високим споживанням масла, закоксованими клапанами, проблемами з ланцюгом ГРМ.
7. Peugeot 308 (1.6 THP)
Французький “красень”, який має гарний вигляд, але під капотом — складний та примхливий мотор BMW/PSA, який потребує ідеального обслуговування. Турбіна, ланцюг, форсунки — слабкі місця.
8. Mazda 3 (2.0 бензин)
Може здивувати, але багато власників скаржаться на корозію кузова, підвищену витрату масла, а також дорогі в обслуговуванні амортизатори й вихлопну систему.
9. Ford Focus III (1.0 EcoBoost / 1.6 бензин)
Двигун 1.0 — приклад недовговічної турботехнології. Часті перегріви, обриви ременів ГРМ у мастилі та непередбачувані поломки турбіни.
10. Skoda Octavia A5 (1.8 TSI)
Доступна і практична модель, яка часто обирається на вторинному ринку. Але бензиновий TSI — засіб для знайомства з мотористами: масложер, розтягування ланцюга, перегріви — хронічні хвороби.
Ці автомобілі можуть здатися привабливими на перший погляд завдяки невисокій ціні, але в реальності вони стають джерелом постійних витрат і головного болю.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…