Статті

Топ-10 проблемних вживаних авто, через які власники “прописуються” на СТО

Покупка вживаного автомобіля — це завжди ризик. Особливо, коли мова йде про бензинові моделі, які на перший погляд здаються вигідним вибором, але на практиці часто змушують водіїв залишати чималі суми в автосервісах.

На основі відгуків власників, статистики СТО в Україні та Європі, а також даних авторитетних ресурсів, Твоя МАШИНА склала ТОП-10 найбільш проблемних вживаних бензинових авто, яких краще уникати, якщо не хочете “жити” в майстерні.

1. Opel Astra H / J (1.6 Ecotec)

На перший погляд — популярний та доступний хетчбек. Проте двигун Z16XER відомий підвищеним апетитом до масла, проблемами з ГРМ та нестабільною роботою на холодну.

2. Volkswagen Passat B6 (1.4 TSI / 1.8 TSI)

Ці двигуни від групи VAG стали сумно відомими через масложер, розтягування ланцюга, вихід з ладу турбіни та дорогий ремонт паливної системи.

3. BMW 5 Series E60 (2.0 бензин N43 / N46)

Власники стикаються з регулярними проблемами: відмови ваносів, пропуски запалення, нестабільна робота на холостих. Ремонт двигуна може обійтись дорожче, ніж коштує сам автомобіль.

4. Renault Megane III (1.6 16V / 2.0)

Здавалося б, простий атмосферник. Але на практиці — часті проблеми з катушками запалення, датчиками, фазорегулятором, а також слабка паливна система.

5. Chevrolet Aveo (1.4 / 1.6 бензин)

Недорога покупка обертається регулярними візитами до СТО: текти сальників, проблеми з коробкою передач, перегріви двигуна та ненадійна електрика.

6. Audi A4 B8 (1.8 / 2.0 TFSI)

Одна з найчастіших “пасток” на вторинному ринку. Навіть при пробігу до 150 тис. км власники стикаються з високим споживанням масла, закоксованими клапанами, проблемами з ланцюгом ГРМ.

7. Peugeot 308 (1.6 THP)

Французький “красень”, який має гарний вигляд, але під капотом — складний та примхливий мотор BMW/PSA, який потребує ідеального обслуговування. Турбіна, ланцюг, форсунки — слабкі місця.

8. Mazda 3 (2.0 бензин)

Може здивувати, але багато власників скаржаться на корозію кузова, підвищену витрату масла, а також дорогі в обслуговуванні амортизатори й вихлопну систему.

9. Ford Focus III (1.0 EcoBoost / 1.6 бензин)

Двигун 1.0 — приклад недовговічної турботехнології. Часті перегріви, обриви ременів ГРМ у мастилі та непередбачувані поломки турбіни.

10. Skoda Octavia A5 (1.8 TSI)

Доступна і практична модель, яка часто обирається на вторинному ринку. Але бензиновий TSI — засіб для знайомства з мотористами: масложер, розтягування ланцюга, перегріви — хронічні хвороби.

Ці автомобілі можуть здатися привабливими на перший погляд завдяки невисокій ціні, але в реальності вони стають джерелом постійних витрат і головного болю.

Recent Posts

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025

П’ять недорогих аксесуарів, що зроблять поїздку в авто зручнішою

Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…

15.12.2025

Електрокари в кризі: дослідження показало стрімке зростання попиту на ДВЗ

Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…

15.12.2025

Як швидко прогріти двигун взимку без шкоди для авто: пояснення механіка

Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…

15.12.2025