Статьи

Механік розповів, за ремонт яких машин не хоче братися жодна СТО в Україні

Візит до автосервісу не завжди гарантує оперативне та якісне усунення несправностей. Сучасні українські майстерні дедалі частіше відмовляються приймати на ремонт окремі моделі авто або значно підвищують вартість робіт. Основні причини — складність технічного обслуговування, відсутність необхідного обладнання й документації, а також низька економічна вигідність.

Складнощі з електронікою та тюнінгом

Автомобілі з нестандартною або саморобною електрикою — одні з найскладніших у ремонті. Власники часто переробляють заводську проводку, встановлюють кустарні газобалонні установки чи малопрофесійні сигналізації. Через це майстрам доводиться витрачати години на пошук, адже відсутні оригінальні схеми та інструкції.

Проблемні АКПП і пневмопідвіски

Автоматичні коробки передач і пневматичні підвіски потребують вузькоспеціалізованого устаткування та високої кваліфікації персоналу. Більшість СТО не мають у своєму арсеналі необхідних стендів і приладів, тому направляють клієнтів у профільні центри, здатні виконати діагностику і ремонт на належному рівні.

Авто з неєвропейських ринків

Імпортовані з Азії чи Північної Америки моделі часто базуються на платформах, незнайомих українським сервісам. Доставити рідкісні запчастини або знайти технічну документацію вітчизняним майстрам вкрай важко, тому ремонт затягується на місяці.

Старі автомобілі зі зниженою вартістю

Моделі понад 15 років виготовлення зазвичай мають іржаві вузли, зношені кріплення та випромінюють «подяку» складним демонтажем. Майстри змушені «боротися» з корозією й закисшими болтами, що збільшує обсяг робіт і здорожує послугу, тоді як власники таких авто прагнуть заощадити.

Ремонт із масштабним демонтажем

Заміна ГРМ, опалювача чи складних вузлів часто вимагає демонтажу великої кількості деталей. Це не лише віднімає багато часу, а й підвищує ризик пошкодження суміжних елементів. У результаті майстерні або встановлюють завищені ціни, або взагалі відмовляють у виконанні таких замовлень.

Отже, аби отримати якісний ремонт, власникам слід заздалегідь уточнювати спеціалізацію СТО та обирати майстерню, яка працює з вашим типом автомобіля.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Водіїв кидають за грати за відсутність техогляду: кому загрожує покарання

В Україні знову згадали про техогляд. І не через реформу чи нові вимоги. А через…

31.07.2025

Що доводить водіїв вантажівок до сказу: п’ять ситуацій, які дратують навіть спокійного далекобійника

Водії вантажівок проводять на трасі десятки годин поспіль. І хоча звикли до всього – є…

31.07.2025

Як зрозуміти, що ви не тримаєте безпечну дистанцію: простий тест допоможе це з’ясувати

Більшість водіїв не відчувають моменту, коли наближаються до авто попереду так щільно, що зникає простір…

30.07.2025

Ці нові авто краще брати вживаними: ТОП-9 моделей, які швидко дешевшають

Покупка нової машини – це завжди витрати. І не тільки на оформлення чи страховку. Після…

30.07.2025

ТОП-5 забутих автомобільних аксесуарів, яких бракує й сьогодні

Дехто ще пам’ятає зовнішні сонцезахисні козирки на передніх вікнах. Металеві щитки з минулого, які колись…

30.07.2025

Малий пробіг, великі проблеми: як вживані авто вводять в оману покупців

Багато водіїв і досі переконані: чим менше кілометрів проїхала машина, тим краще. Але механіки бачать…

30.07.2025