Купівля вживаного автомобіля — це завжди ризик. Але деякі моделі особливо часто розчаровують своїх нових власників. Надмірна кількість поломок, дорогий ремонт, дефіцит запчастин або конструктивні недоліки — все це може зробити «вигідну» покупку справжнім головним болем.
Твоя МАШИНА зібрала топ-5 вживаних авто, які, за словами експертів та самих водіїв, краще обходити стороною, якщо не хочете регулярно відвідувати СТО.
1. Peugeot 308 (1-го покоління)
На перший погляд — зручний, економний та стильний хетчбек. Але під капотом ховаються проблеми: ненадійна електрика, слабка підвіска, а головне — двигуни серії EP6 (спільна розробка з BMW), які «славляться» масложером, розтягуванням ланцюга ГРМ та перегрівами.
Типові проблеми: турбіна, паливна система, електроніка.
2. Opel Zafira B 1.9 CDTi
Хоча це популярний сімейний мінівен, двигун 1.9 CDTi має сумнівну репутацію. Високий ризик обриву ГРМ, забитих клапанів EGR, залипання заслінок у впускному колекторі. До того ж, вплив сажового фільтра (DPF) часто призводить до зниження потужності.
Ремонт турбонагнітача або DPF може обійтися в десятки тисяч гривень.
3. Chevrolet Aveo (з мотором 1.2–1.4)
Дешевий у покупці, але не надто надійний у повсякденному використанні. Двигуни малопотужні та часто перегріваються, коробки передач «гуляють», а кузов швидко покривається іржею. Погана шумоізоляція та слабка антикорозійна обробка — головні недоліки.
Типові скарги: погано працює ГБО, тече прокладка ГБЦ, електрика «живе своїм життям».
4. Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DSG
Цей автомобіль вважається престижним, але саме комплектації з мотором 2.0 TDI серії BKP та коробкою DSG найчастіше стають джерелом проблем. Слабка паливна система, двомасовий маховик, складне та дороге обслуговування DSG — усе це робить B6 не найкращим вибором на вторинному ринку.
Ремонт DSG або заміна маховика може коштувати більше 50 000 грн.
5. Renault Laguna III (особливо з варіатором)
Попри стильний вигляд і комфорт, Laguna III має низку слабких місць. Варіатори у версіях з бензиновим мотором часто виходять з ладу до 150 тис. км, а дизелі — капризні до якості пального. Електрика також не радує — «глючать» блоки комфорту та мультимедіа.
Варіатор – найчастіша проблема, ремонт або заміна – дорого і складно.
Якщо ви обираєте вживане авто, краще витратити більше часу на перевірку моделі, ніж потім вкладати великі суми в ремонт. Звертайте увагу на історію обслуговування, тип коробки передач, наявність сервісної книги та пробіг. І пам’ятайте: дешевий автомобіль часто виявляється найдорожчим у володінні.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…