Статті

Топ-5 вживаних автомобілів, які краще обходити стороною, якщо не хочете проблем

Купівля вживаного автомобіля — це завжди ризик. Але деякі моделі особливо часто розчаровують своїх нових власників. Надмірна кількість поломок, дорогий ремонт, дефіцит запчастин або конструктивні недоліки — все це може зробити «вигідну» покупку справжнім головним болем.

Твоя МАШИНА зібрала топ-5 вживаних авто, які, за словами експертів та самих водіїв, краще обходити стороною, якщо не хочете регулярно відвідувати СТО.

1. Peugeot 308 (1-го покоління)

На перший погляд — зручний, економний та стильний хетчбек. Але під капотом ховаються проблеми: ненадійна електрика, слабка підвіска, а головне — двигуни серії EP6 (спільна розробка з BMW), які «славляться» масложером, розтягуванням ланцюга ГРМ та перегрівами.

Типові проблеми: турбіна, паливна система, електроніка.

2. Opel Zafira B 1.9 CDTi

Хоча це популярний сімейний мінівен, двигун 1.9 CDTi має сумнівну репутацію. Високий ризик обриву ГРМ, забитих клапанів EGR, залипання заслінок у впускному колекторі. До того ж, вплив сажового фільтра (DPF) часто призводить до зниження потужності.

Ремонт турбонагнітача або DPF може обійтися в десятки тисяч гривень.

3. Chevrolet Aveo (з мотором 1.2–1.4)

Дешевий у покупці, але не надто надійний у повсякденному використанні. Двигуни малопотужні та часто перегріваються, коробки передач «гуляють», а кузов швидко покривається іржею. Погана шумоізоляція та слабка антикорозійна обробка — головні недоліки.

Типові скарги: погано працює ГБО, тече прокладка ГБЦ, електрика «живе своїм життям».

4. Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DSG

Цей автомобіль вважається престижним, але саме комплектації з мотором 2.0 TDI серії BKP та коробкою DSG найчастіше стають джерелом проблем. Слабка паливна система, двомасовий маховик, складне та дороге обслуговування DSG — усе це робить B6 не найкращим вибором на вторинному ринку.

Ремонт DSG або заміна маховика може коштувати більше 50 000 грн.

5. Renault Laguna III (особливо з варіатором)

Попри стильний вигляд і комфорт, Laguna III має низку слабких місць. Варіатори у версіях з бензиновим мотором часто виходять з ладу до 150 тис. км, а дизелі — капризні до якості пального. Електрика також не радує — «глючать» блоки комфорту та мультимедіа.

Варіатор – найчастіша проблема, ремонт або заміна – дорого і складно.

Якщо ви обираєте вживане авто, краще витратити більше часу на перевірку моделі, ніж потім вкладати великі суми в ремонт. Звертайте увагу на історію обслуговування, тип коробки передач, наявність сервісної книги та пробіг. І пам’ятайте: дешевий автомобіль часто виявляється найдорожчим у володінні.

Recent Posts

ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…

21.12.2025

ТОП-3 найнадійніші кросовери Mazda: моделі, що не підведуть

Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…

21.12.2025

ТОП-5 електромобілів, які надто дорого утримувати

Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…

21.12.2025

Toyota оновила свою найдоступнішу модель: фото

Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…

21.12.2025

Катастрофи не буде: можливі наслідки для паливного ринку після ударів по Одещині

Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…

21.12.2025

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025