Статті

Топ-5 вживаних автомобілів, які краще обходити стороною, якщо не хочете проблем

Купівля вживаного автомобіля — це завжди ризик. Але деякі моделі особливо часто розчаровують своїх нових власників. Надмірна кількість поломок, дорогий ремонт, дефіцит запчастин або конструктивні недоліки — все це може зробити «вигідну» покупку справжнім головним болем.

Твоя МАШИНА зібрала топ-5 вживаних авто, які, за словами експертів та самих водіїв, краще обходити стороною, якщо не хочете регулярно відвідувати СТО.

1. Peugeot 308 (1-го покоління)

На перший погляд — зручний, економний та стильний хетчбек. Але під капотом ховаються проблеми: ненадійна електрика, слабка підвіска, а головне — двигуни серії EP6 (спільна розробка з BMW), які «славляться» масложером, розтягуванням ланцюга ГРМ та перегрівами.

Типові проблеми: турбіна, паливна система, електроніка.

2. Opel Zafira B 1.9 CDTi

Хоча це популярний сімейний мінівен, двигун 1.9 CDTi має сумнівну репутацію. Високий ризик обриву ГРМ, забитих клапанів EGR, залипання заслінок у впускному колекторі. До того ж, вплив сажового фільтра (DPF) часто призводить до зниження потужності.

Ремонт турбонагнітача або DPF може обійтися в десятки тисяч гривень.

3. Chevrolet Aveo (з мотором 1.2–1.4)

Дешевий у покупці, але не надто надійний у повсякденному використанні. Двигуни малопотужні та часто перегріваються, коробки передач «гуляють», а кузов швидко покривається іржею. Погана шумоізоляція та слабка антикорозійна обробка — головні недоліки.

Типові скарги: погано працює ГБО, тече прокладка ГБЦ, електрика «живе своїм життям».

4. Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DSG

Цей автомобіль вважається престижним, але саме комплектації з мотором 2.0 TDI серії BKP та коробкою DSG найчастіше стають джерелом проблем. Слабка паливна система, двомасовий маховик, складне та дороге обслуговування DSG — усе це робить B6 не найкращим вибором на вторинному ринку.

Ремонт DSG або заміна маховика може коштувати більше 50 000 грн.

5. Renault Laguna III (особливо з варіатором)

Попри стильний вигляд і комфорт, Laguna III має низку слабких місць. Варіатори у версіях з бензиновим мотором часто виходять з ладу до 150 тис. км, а дизелі — капризні до якості пального. Електрика також не радує — «глючать» блоки комфорту та мультимедіа.

Варіатор – найчастіша проблема, ремонт або заміна – дорого і складно.

Якщо ви обираєте вживане авто, краще витратити більше часу на перевірку моделі, ніж потім вкладати великі суми в ремонт. Звертайте увагу на історію обслуговування, тип коробки передач, наявність сервісної книги та пробіг. І пам’ятайте: дешевий автомобіль часто виявляється найдорожчим у володінні.

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Штрафи за дефлектори: кому з водіїв в Україні змушують платити

Дефлектори, відомі як вітровики, довго вважалися дрібною зручністю для автомобіля. Вони захищають салон від пилу…

01.08.2025

Юристи назвали чотири підступні питання поліції, що загрожують водіям

Коли поліція зупиняє автомобіль на дорозі водії часто губиться. Серце б’ється швидше, думки плутаються. І…

01.08.2025

Співзасновник Tesla розніс Cybertruck: «Це сміттєвий бак»

Один із творців Tesla – Мартін Еберхард – порівняв електричний пікап Cybertruck зі сміттєвим баком.…

31.07.2025

ТОП-5 вживаних кросоверів до $15 000 прямо зараз

На українському вторинному ринку кросовери не втрачають популярності. Причина проста – місткість, дорожній просвіт і…

31.07.2025

Б’є кермо після заміни гальм: в чому причина

Інколи буває так, що після візиту до СТО кермо почаинає «сіпатися» під час гальмування. Попри…

31.07.2025

Nissan тестує фарбу, яка рятує від спеки: чи працює вона в реальності

Ідея фарби, яка охолоджує авто на сонці, звучить як фантастика. Але в Nissan вирішили перевірити…

31.07.2025