Обираючи вживаний кросовер, більшість українців шукають «золоту середину» між комфортом, прохідністю і надійністю. Проте на ринку чимало моделей, які в експлуатації обертаються справжнім головним болем. Експерти з авторитетних видань CarComplaints, WhatCar і AutoBild попереджають: ці п’ять моделей краще обходити стороною, якщо не хочете щомісяця відвідувати СТО, пише Твоя МАШИНА.
1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T, 2014–2018)
На перший погляд, компактний, сучасний, доступний. Але саме бензиновий двигун 1.2 DIG-T став справжнім розчаруванням. Майстри в Україні та Європі відзначають масложер, швидкий знос ланцюга ГРМ і перегрів турбіни. У Великобританії ця проблема стала підставою для сервісної кампанії.
Слово експерта: «Багато власників змушені ремонтувати двигун уже після 100 000 км, а це — майже половина вартості авто», — кажуть у мережі СТО Bosch Car Service.
2. Ford Kuga (2.0 TDCi, 2013–2018)
На папері — ідеальний дизельний варіант, на ділі — часто зустрічається з проблемами коробки передач Powershift та паливної системи. Навіть офіційні дилери Ford в ЄС визнають високий рівень скарг на даний двигун.
Коментар з AutoBild: «Високий рівень поломок у поєднанні з дорогою трансмісією — серйозний мінус для покупця вживаної Kuga».
3. Chevrolet Captiva (2008–2014)
Популярна в Україні через доступну ціну. Але, як зазначають майстри на сервісі Autodoc, у Captiva слабка електрика, ненадійна коробка передач і проблемна ходова. Особливо страждають моделі з дизельним мотором.
Думка механіка: «Ті, хто купив Captiva, швидко розуміють, що дешевизна при купівлі обертається дорогим обслуговуванням».
4. Jeep Compass (2011–2017)
Хоч Jeep і звучить престижно, Compass першого покоління — частий гість СТО. Найбільше нарікань на варіатор (CVT), який виходить з ладу вже після 80–100 тис. км. Також проблеми з електронікою та підвіскою.
CarComplaints: Jeep Compass регулярно очолює рейтинги найпроблемніших авто в США.
5. Renault Koleos (2008–2015)
Французький SUV на базі Nissan X-Trail. Незважаючи на спільну платформу, Koleos часто страждає на слабке антикорозійне покриття, проблеми з турбінами у дизельних версіях і «глючну» електроніку.
WhatCar: «Це авто створене з хороших ідей, але реалізоване посередньо. Власники часто скаржаться на перебої з ESP та адаптивними системами».
Якщо не хочете “прописатися” на СТО після покупки вживаного кросовера, уважно перевіряйте історію авто, звертайте увагу на відгуки майстрів і вибирайте перевірені моделі з хорошою репутацією. Пам’ятайте, що економія при купівлі не завжди означає вигоду в довгостроковій перспективі.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…