Статті

Топ-5 вживаних проблемних кросоверів, власники яких практично живуть на СТО

Обираючи вживаний кросовер, більшість українців шукають «золоту середину» між комфортом, прохідністю і надійністю. Проте на ринку чимало моделей, які в експлуатації обертаються справжнім головним болем. Експерти з авторитетних видань CarComplaints, WhatCar і AutoBild попереджають: ці п’ять моделей краще обходити стороною, якщо не хочете щомісяця відвідувати СТО, пише Твоя МАШИНА.

1. Nissan Qashqai (1.2 DIG-T, 2014–2018)

На перший погляд, компактний, сучасний, доступний. Але саме бензиновий двигун 1.2 DIG-T став справжнім розчаруванням. Майстри в Україні та Європі відзначають масложер, швидкий знос ланцюга ГРМ і перегрів турбіни. У Великобританії ця проблема стала підставою для сервісної кампанії.

Слово експерта: «Багато власників змушені ремонтувати двигун уже після 100 000 км, а це — майже половина вартості авто», — кажуть у мережі СТО Bosch Car Service.

2. Ford Kuga (2.0 TDCi, 2013–2018)

На папері — ідеальний дизельний варіант, на ділі — часто зустрічається з проблемами коробки передач Powershift та паливної системи. Навіть офіційні дилери Ford в ЄС визнають високий рівень скарг на даний двигун.

Коментар з AutoBild: «Високий рівень поломок у поєднанні з дорогою трансмісією — серйозний мінус для покупця вживаної Kuga».

3. Chevrolet Captiva (2008–2014)

Популярна в Україні через доступну ціну. Але, як зазначають майстри на сервісі Autodoc, у Captiva слабка електрика, ненадійна коробка передач і проблемна ходова. Особливо страждають моделі з дизельним мотором.

Думка механіка: «Ті, хто купив Captiva, швидко розуміють, що дешевизна при купівлі обертається дорогим обслуговуванням».

4. Jeep Compass (2011–2017)

Хоч Jeep і звучить престижно, Compass першого покоління — частий гість СТО. Найбільше нарікань на варіатор (CVT), який виходить з ладу вже після 80–100 тис. км. Також проблеми з електронікою та підвіскою.

CarComplaints: Jeep Compass регулярно очолює рейтинги найпроблемніших авто в США.

5. Renault Koleos (2008–2015)

Французький SUV на базі Nissan X-Trail. Незважаючи на спільну платформу, Koleos часто страждає на слабке антикорозійне покриття, проблеми з турбінами у дизельних версіях і «глючну» електроніку.

WhatCar: «Це авто створене з хороших ідей, але реалізоване посередньо. Власники часто скаржаться на перебої з ESP та адаптивними системами».

Якщо не хочете “прописатися” на СТО після покупки вживаного кросовера, уважно перевіряйте історію авто, звертайте увагу на відгуки майстрів і вибирайте перевірені моделі з хорошою репутацією. Пам’ятайте, що економія при купівлі не завжди означає вигоду в довгостроковій перспективі.

Recent Posts

ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…

21.12.2025

ТОП-3 найнадійніші кросовери Mazda: моделі, що не підведуть

Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…

21.12.2025

ТОП-5 електромобілів, які надто дорого утримувати

Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…

21.12.2025

Toyota оновила свою найдоступнішу модель: фото

Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…

21.12.2025

Катастрофи не буде: можливі наслідки для паливного ринку після ударів по Одещині

Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…

21.12.2025

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025