Гальмівна система відіграє ключову роль в системі керування автомобілем. При цьому її працездатність безпосередньо залежить від гальмівної рідини. Якщо відбувається витік останньої, водій просто втрачає контроль над машиною. У зв’язку з цим важливо вчасно розпізнати проблему, щоб не допустити серйозних наслідків. Видання SlashGear називає сім ключових ознак того, що у вашому авто не вистачає цієї речовини.
Як визначити проблему
Найбільш надійним способом на сьогоднішній день все ще залишається візуальна перевірка. Бачок головного гальмівного циліндра знаходиться зазвичай під капотом ближче до задньої частини моторного відсіку. Огляньте його, знайдіть позначки «MIN» і «MAX». Якщо кількість рідини знаходиться між ними, то все в порядку. Якщо її стало менше мінімальної позначки – справа погана. Також варто звернути увагу на колір рідини. Вона повинна бути прозорою. Темно-коричневий або чорний колір рідини говорить про необхідність заміни.
Також водіям слід регулярно звертати увагу на панель приладів. При нестачі гальмівної рідини в системі може загорятися червоний або помаранчевий індикатор з знаком оклику. Однак він не є 100-відсотковою ознакою і може активуватися з різних причин, включаючи забутий стоянкове гальмо.
Тактильні відчуття при гальмуванні
Водії зі стажем можуть легко виявити проблему з гальмами по тому, як поводиться авто на дорозі. Якщо педаль «провалюється» або вимагає більш сильного натискання, то це може вказувати на нестачу рідини в системі. Занадто жорсткий опір при натисканні свідчить про забруднення.
Збільшений гальмівний шлях – ще одна серйозна ознака. Машина повинна гальмувати своєчасно і швидко. Якщо після натискання на педаль авто зменшує швидкість занадто повільно, це також може свідчити про витік.
Звукові та нюхові сигнали
Окремо експерти звертають увагу на нетипові звуки при гальмуванні. Скрегіт або виск можуть попереджати про проблеми з гальмами, так само як і запах гару. Хоча в більшості випадків такі ознаки характерні для зносу гальмівних колодок.
Що робити при виявленні проблеми
Якщо в системі виявилося занадто мало гальмівної рідини, потрібно негайно припинити експлуатацію авто і поповнити бачок. При цьому доливати потрібно гальмівну рідину відповідного типу (зазвичай DOT-3 або DOT-4). Вартість самостійного обслуговування становить 300-600 гривень, в автосервісі – до 2000 гривень.
З огляду на ціни нових машин, які вже піднялися до 2 мільйонів гривень, питання довговічності…
Літо в Україні – це не лише спека, а й раптові зливи. Іноді з таким…
Звичайна заміна мастила в седані обходиться від кількасот гривень до декількох тисяч. Навіть синтетика рідко…
Далеко не завжди треба дослухатись до порад професійних механіків на СТО. Особливо, коли мова йде…
Toyota готує свіже покоління одразу двох компактних кросоверів – Corolla Cross і його китайського двійника…
Цієї осені Audi витягне з рукава важливу карту – концепт нового електричного купе, пише Electrek.…