Гальмівна система в автомобілі одна з найважливіших. Вона вимагає постійної уваги і регулярного технічного обслуговування, включаючи періодичну заміну зношених гальмівних колодок. Однак що робити, коли пошкоджена колодка лише на одному колесі? Чи потрібно міняти інші? Видання SlashGear дало відповідь на це питання.
Коли заміна всіх колодок обов’язкова
Механіки настійно рекомендують міняти весь комплект лише в декількох випадках. Перш за все це необхідно, коли товщина колодок досягає критичного мінімуму в 3 міліметри. Також заміна всього комплекту необхідна за умови, що машину починає «тягнути» вбік при гальмуванні.
Крім того, міняти всі колодки потрібно при нерівномірному пошкодженні з одного боку. Таке буває після деформації гальмівного диска або заклинювання супорта. Якщо ігнорувати проблему, то можна дочекатися пошкодження дисків і супортів, а ваше технічне обслуговування плавно переросте в дорогий ремонт.
Коли можна заощадити
Статистика показує, що в більшості випадків передні колодки зношуються швидше задніх, оскільки беруть на себе до 70% навантаження при гальмуванні. Якщо задні колодки знаходяться в хорошому стані, то їх заміна не потрібна.
Також немає потреби міняти колодки, якщо нещодавно проводилося обслуговування однієї з осей. У стандартній ситуації ресурс гальмівних колодок становить 30 000 – 70 000 кілометрів.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…