Статьи

Головні міфи про гальма в автомобілі: що потрібно знати

В останні десятиліття автомобільні технології змінюються так швидко, що водії не встигають стежити за всіма оновленнями. Це призводить до того, що застарілі стереотипи вводять автомобілістів в оману, змушуючи керуватися під час повсякденних поїздок міфами, які давно втратили актуальність. Видання SlashGear розвіяло найпоширеніші з них.

1. Потрібно прокачувати педаль гальма при екстреному гальмуванні

Так було раніше, поки автомобілі не стали комплектувати системами ABS. Сьогодні машини здатні самостійно «натискати» гальма до 40 разів на секунду. Під час екстреного гальмування потрібно просто натискати педаль до упору і тримати в такому положенні, поки система сама не зробить решту за вас.

2. ABS допомагає зупинитися швидше

ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. Її завдання — запобігати блокуванню коліс і зберігати керованість автомобіля під час гальмування.

3. Гальмівні диски служать весь термін експлуатації машини

Диски схильні до зносу, як і колодки. Як правило, їх ресурс становить 50 000 – 70 000 кілометрів, але при агресивній манері їзди цей показник може скоротитися вдвічі.

4. Скрип гальм завжди означає знос колодок

Далеко не завжди звук скрипу під час гальмування сигналізує про знос колодок. Іноді його провокує волога, пил, іржа на дисках. Однією з можливих причин появи скрипу є неправильний тип колодок. Турбуватися варто лише в ситуації, якщо звук не зникає через деякий час. Короткочасні скрипи можуть бути не небезпечними.

5. Гальмівну рідину можна не міняти роками

Насправді гальмівна рідина має властивість поглинати вологу з повітря, що знижує температуру кипіння і викликає корозію системи. Зазвичай інтервал заміни рідини становить 30 000 км або кожні 2 роки.

6. Гальмуючи двигуном, ви економите на заміні колодок

Якщо ви регулярно використовуєте КПП для зниження швидкості, то зношуєте трансмісію і зчеплення. Ремонт обійдеться значно дорожче заміни колодок.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Як приборкати страх за кермом: порада, яка справді працює

Після отримання прав більшість новачків не так їздять, як мучаться. Пітніють долоні, серце вистрибує з…

15.07.2025

ТОП-5 недорогих кросоверів з пробігом, які рідко навідують СТО

Знайти живий кросовер на вторинці зі скромним бюджетом – завдання не з легких. Ціни злетіли,…

15.07.2025

Широкі шини: які переваги вони дають водіям автомобілів

Водії часто сперечаються, які шини кращі – вузькі чи широкі. Остаточного рецепту тут немає, але…

15.07.2025

Кераміка чи метал: які гальмівні колодки ставити і коли це має значення

Гальмівні колодки – не вічні. Навіть якщо їздити спокійно, на 60–70 тисячах кілометрів вони підуть…

15.07.2025

Гальмування з причепом: як водію не злетіти з дороги

Їдете з причепом – гальмуєте вже не самі. Машина бере на себе не тільки свою…

15.07.2025

Honda показала бюджетний електрокар для економії: фото

Honda готує до дебюту нову модель – бюджетний міський електромобіль N-ONE e:. Як пише Carscoops,…

15.07.2025