Статті

Як подвоїти потужність кондиціонера в авто: перевірений лайфхак від механіка

З приходом літа в Україні встановилася спекотна погода, від якої автомобілісти знаходять порятунок тільки за допомогою використання штатного кондиціонера в авто. Однак іноді навіть він ледве справляється з охолодженням салону. Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер розповів водіям про простий спосіб подвоїти ефективність роботи кліматичної системи, пише The Sun.

Секрет ефективності

Варто розуміти, що кондиціонер працює за принципом циркуляції холодоагенту, що поглинає тепло з повітря. Кількість фреону в системі поступово зменшується природним шляхом, що в свою чергу призводить до падіння ефективності роботи установки.

За словами Кілмера, вирішити цю проблему допоможе дозаправка системи. Причому найкраще, як стверджує майстер, це робити за допомогою спеціального балона з вбудованим манометром. Так, він коштує дорожче звичайного, але інвестиція окупається підвищенням ефективності та безпекою процедури, каже Скотті.

Покрокова інструкція

На заправку кондиціонера йде всього кілька хвилин. Потрібно відкрити капот і знайти сервісний штуцер низького тиску компресора кондиціонера. Як правило, на ньому є напис «LOW» або синя захисна кришка, не помітити яку неможливо. Після цього до штуцера слід під’єднати форсунку балона і запустити двигун, увімкнувши і налаштувавши кондиціонер на повну потужність.

Холодоагент потрібно додавати поступово, контролюючи тиск спеціальним датчиком. Важливо підтримувати його рівень в «зеленій» зоні. Як тільки стрілка наблизиться до «червоної» зони, відразу ж припиніть процедуру, щоб не перевантажити систему.

Переваги методу

Кілмер пояснює, що використання спеціального балона з манометром дозволяє уникнути перевищення робочого тиску, що загрожує пошкодженням компресора або розривом магістралей. Якщо все зробити правильно, то кліматична установка дійсно буде працювати вдвічі ефективніше.

Скотті звернув увагу на економічну вигоду від самостійного дозаправлення установки, оскільки ті ж послуги в автосервісі обійдуться вам в рази дорожче, ніж просто покупка балона з фреоном.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Чому не можна міняти масло в двигуні кожні 10 000 км

Багато автовиробників офіційно рекомендують своїм клієнтам міняти моторне масло в двигуні кожні 10 000 –…

24.06.2025

Машина не заводиться в спеку: чому так відбувається

Вважається, що головним ворогом автомобільного акумулятора є мороз. Однак занадто висока температура також може негативно…

24.06.2025

ТОП-5 найекономічніших гібридів, які рідко відвідують АЗС

На тлі високих цін на паливо в Україні зростає попит на автомобілі з гібридною силовою…

24.06.2025

Гірше не придумаєш: 10 жахливих назв для автомобілів

Для будь-якого автовиробника сьогодні важливо не тільки створити надійний, якісний, стильний і продуктивний автомобіль, але…

24.06.2025

Новий суперкар від Lexus помітили на тестах в камуфляжі: фото

Японський виробник преміальних автомобілів Lexus готується випустити власний суперкар LFR. Прототип новинки в камуфляжі помітили…

24.06.2025

Їзда накатом вбиває «коробку»: як правильно економити паливо на спуску

Багато українських автомобілістів під час їзди під нахилом вважають, що для економії палива можна рухатися…

24.06.2025