Статьи

Не купуйте повнопривідне авто: механік пояснив, кому воно насправді потрібно

Відомий американський автомеханік і YouTube-блогер Скотті Кілмер висловився про доцільність покупки повнопривідних позашляховиків. Експерт впевнений, що більшості водіїв такі авто просто не потрібні, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Переплата без реальної користі

«Багато хто вважає, що їм необхідний повний привід, однак це додаткові витрати. Автомобіль коштує дорожче, а витрата палива істотно вища», — каже Кілмер.

Скотті звертає увагу автолюбителів на їхні реальні потреби. Він закликав тверезо оцінювати ситуацію і не піддаватися емоціям при виборі авто. Зокрема, тим автомобілістам, які не буксирують важкі причепи і не їздять регулярно по бездоріжжю, він рекомендував відмовитися від покупки авто з повнопривідною системою.

Приховані витрати повного приводу

Перш за все Кілмер відзначив конструктивну складність повного приводу. Додаткові карданні вали, міжосьові диференціали і роздавальні коробки, за словами Скотті, істотно збільшують масу автомобіля. Завдяки цьому підвищується навантаження на двигун і трансмісію, зростає витрата палива. Дослідження показують, що повнопривідні кросовери споживають на 0,4-0,8 літра більше палива на кожні 100 кілометрів.

Дороге обслуговування

Ще більшою проблемою для автовласників стане вартість ремонту і техобслуговування повнопривідних авто. Як зазначає Кілмер, заміна масла в роздавальній коробці, ремонт карданних шарнірів, обслуговування муфт вимагає додаткових витрат часу і грошей.

«Якщо ви пересуваєтеся в основному по звичайних дорогах і не буксируєте причепи, швидше за все, ви даремно витрачаєте гроші на повнопривідні системи», — підкреслює експерт.

Коли повний привід виправданий

Скотті зазначає, що багатьом автомобілістам дійсно необхідний повний привід, особливо, якщо вони живуть в гірських районах, люблять активний відпочинок на природі, а також регулярно буксирують важкі вантажі.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025