Pouring motor oil for motor vehicles from a gray bottle into the engine, , oil change, auto repair shop, service,
Як відомо, з часом двигуни внутрішнього згоряння втрачають герметичність, через що погіршується їхня робота, а також відбувається витік моторного масла. Існує думка, що частково вирішити проблему можна за рахунок використання мастила високої в’язкості. Видання SlashGear з’ясувало, чи це дійсно так.
Міфи і реальність про густі масла
Перш за все експерти радять автовласникам дотримуватися рекомендацій виробника.
«Довільний перехід на більш густе масло без професійної консультації може нашкодити двигуну», — попереджають фахівці. «Сучасні автовиробники ретельно підбирають в’язкість масла для оптимальної роботи двигуна протягом усього терміну служби».
Спеціальні оливи для великих пробігів
Якщо ж ви хочете змінити тип оливи у зв’язку з великим пробігом вашого автомобіля, то експерти рекомендують звернути увагу на спеціальні оливи для таких випадків. Вони містять у своєму складі протизносні присадки, кондиціонери для ущільнювачів і спеціальні миючі компоненти
Такий лубрикант дозволяє мінімізувати витік масла через зношені сальники і підтримує працездатність двигуна. При цьому варто пам’ятати, що таке масло не здатне відновити вже зношений двигун, воно лише уповільнює процеси старіння при регулярному обслуговуванні.
Коли густе масло дійсно потрібно
Разом з тим експерти визнають, що в разі використання двигуна з сильним зносом перехід на більш в’язке масло може бути виправданий. Мова йде про випадки, коли стандартне масло вже не здатне забезпечити необхідного тиску в системі. Тут також важливо попередньо проконсультуватися з механіком.
Для більшості українських автовласників оптимальне рішення — використання якісної оливи для великих пробігів у в’язкості, рекомендованій виробником (5W-30, 5W-20, 0W-20). Це забезпечить надійний захист двигуна без ризику негативних наслідків самодіяльності.
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…