Деякі українські власники кросоверів і позашляховиків вважають за краще використовувати спеціальні позашляхові шини з огляду на використання своїх транспортних засобів в гірській місцевості або в умовах бездоріжжя. У той же час виникає питання про те, наскільки такі покришки впливають на паливну економічність в автомобілі. Видання SlashGear дало відповідь.
Останні дослідження показують, що агресивний протектор позашляхових шин збільшує витрату палива в середньому на 3% в порівнянні з всесезонними шинами. Якщо середній річний пробіг вашого автомобіля становить близько 20 тисяч кілометрів, то мова йде про 200-300 додаткових літрів палива.
Експерти пояснюють, що підвищена витрата палива при їзді на позашляхових шинах пов’язана з конструктивними особливостями цієї гуми. Перш за все, вона зазвичай важча за стандартні аналоги. Крім того, агресивний протектор з глибокими канавками і виступами створює меншу площу контакту з асфальтом, що погіршує ефективність крутного моменту.
Найгірше справи йдуть при їзді на позашляхових шинах в міських умовах. Вони не адаптовані для гладкого асфальту, тому працюють тут неефективно. Також виникає додатковий опір коченню, що створює підвищене навантаження на двигун. Якщо любителі позашляхової їзди ще й забудуть накачати колеса після повернення на асфальтовану поверхню, то це підвищить витрату палива ще на 1-2%.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…