Останнім часом автовиробники почали активно «гратися» з дизайном дверних ручок у сучасних авто. Все частіше можна побачити машини без традиційних дверних ручок, але з прихованими рішеннями, які зазвичай інтегровані в кузов. Такі елементи екстер’єру є у Tesla Model S, Volkswagen ID.4, Cadillac XLR та інших преміальних моделей. Однак експерти SlashGear попереджають, що подібна технологія не завжди практична і безпечна.
Як це працює
Приховані ручки розміщують врівень з поверхнею дверей. Їх потрібно не витягувати на себе, як багато хто звик, а натискати. Спеціальний механізм відмикає замок і відкриває двері авто.
Смертельна небезпека
Експерти називають ключовою проблемою даної технології її залежність від електроживлення. У минулому були зафіксовані випадки, коли через розрядку акумулятора водії і пасажири годинами не могли покинути авто або навіть гинули всередині, тому що механізм заїдав. Volkswagen нещодавно оголосив великий відкликання через самовільне відкривання дверей з такими ручками.
Альтернативні рішення
Щоб не потрапити в халепу, деякі виробники вже шукають альтернативні рішення, які дозволять зробити їхні моделі більш технологічними, але при цьому менш небезпечними. Зокрема, McLaren використовує невеликі виступи на дверях, у Ford Mustang Mach-E кнопка відкриття дверей розміщена на стійці, а в Chevrolet Corvette ховають ручку під кузовними панелями.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…