Статті

ТОП-6 найгірших двигунів, які не проїдуть і 100 000 кілометрів

Більшість українських автомобілістів купують машини на вторинному ринку, проте вибір відповідної моделі тут може перетворитися на справжню лотерею. Нерідко під капотом авто ховається катастрофічно ненадійний мотор, який не здатний без поломок проїхати і 100 000 кілометрів. Портал GSMInfo назвав шість таких агрегатів, яких варто уникати за будь-яку ціну.

Алюмінієва катастрофа Nissan MR20DD

Японські автомобілі як в цілому, так і по частинах, зазвичай славляться своєю надійністю і довговічністю, проте в даному конкретному випадку в Nissan вирішили заощадити на чавуні, замінивши його алюмінієм в блоці циліндрів. В результаті мотор виявився вкрай чутливим до якості масла і його своєчасної заміни. Навіть при ідеальному обслуговуванні агрегат рідко доживає до 120 000 кілометрів без серйозного втручання.

Німецьке розчарування Volkswagen 2.0 TSI

Третя генерація відомого двигуна з наддувом EA888 стала тотальною катастрофою для власників. Мотор постійно перегрівається, «їсть» масло як божевільний і має високу схильність до детонації. Все це змушує витрачати на його обслуговування шалені суми. Перші проблеми з двигуном починаються вже після 80 000 кілометрів.

Ford EcoBoost 1.0: економія з підступом

Сумно відомий Ford EcoBoost здатний перегрітися навіть на морозі. Вже після 80 000 кілометрів на голівці блоку циліндрів з’являється тріщина, яка вимагає дорогого ремонту, витрати на який часто перевищують розумні межі.

BMW N63: дорогий кошмар

Вже після перших 70 000 кілометрів цей монстр стає тотальним головним болем для власників. Постійні перегріви, випаровування масла і численні дрібні неполадки призводять до того, що машина більше часу проводить на СТО, ніж на дорозі, а власнику доводиться викидати на ремонт величезні суми.

Американські проблеми Chevrolet 1.4 Turbo

Цей турбомотор від GM примудряється поєднувати в собі всі можливі проблеми – від перегріву і масложора до тріщин ГБЦ і поломки турбіни. Вартість відновлення в якийсь момент перевищує ціну нового агрегату.

Франко-японський провал 1.3 TCe

Цей двигун був створений у співпраці Renault і Nissan, проте спільними зусиллями два автогіганти примудрилися лише створити загальну ганьбу. Мотор страждав від слабкого тиску палива, детонації і постійних перегрівів. Ремонтувати агрегат просто не має сенсу, оскільки це тільки гроші на вітер.

Recent Posts

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025

В Україні підліток за кермом авто вирвав заправний пістолет на АЗС та втік

Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…

21.12.2025

Суддя не гальмувала взагалі: з’явились моторошні подробиці кривавої ДТП з підлітками

18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…

21.12.2025

ТОП-5 «ненажерливих» нових авто, що поглинають паливо літрами

В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…

21.12.2025

ТОП-5 найкращих суперміні 2025 року: ідеальні міські авто

Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…

21.12.2025

ТОП-10 кращих авто для новачків: надійні, прості й недорогі

Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…

21.12.2025