Більшість українських автомобілістів купують машини на вторинному ринку, проте вибір відповідної моделі тут може перетворитися на справжню лотерею. Нерідко під капотом авто ховається катастрофічно ненадійний мотор, який не здатний без поломок проїхати і 100 000 кілометрів. Портал GSMInfo назвав шість таких агрегатів, яких варто уникати за будь-яку ціну.
Алюмінієва катастрофа Nissan MR20DD
Японські автомобілі як в цілому, так і по частинах, зазвичай славляться своєю надійністю і довговічністю, проте в даному конкретному випадку в Nissan вирішили заощадити на чавуні, замінивши його алюмінієм в блоці циліндрів. В результаті мотор виявився вкрай чутливим до якості масла і його своєчасної заміни. Навіть при ідеальному обслуговуванні агрегат рідко доживає до 120 000 кілометрів без серйозного втручання.
Німецьке розчарування Volkswagen 2.0 TSI
Третя генерація відомого двигуна з наддувом EA888 стала тотальною катастрофою для власників. Мотор постійно перегрівається, «їсть» масло як божевільний і має високу схильність до детонації. Все це змушує витрачати на його обслуговування шалені суми. Перші проблеми з двигуном починаються вже після 80 000 кілометрів.
Ford EcoBoost 1.0: економія з підступом
Сумно відомий Ford EcoBoost здатний перегрітися навіть на морозі. Вже після 80 000 кілометрів на голівці блоку циліндрів з’являється тріщина, яка вимагає дорогого ремонту, витрати на який часто перевищують розумні межі.
BMW N63: дорогий кошмар
Вже після перших 70 000 кілометрів цей монстр стає тотальним головним болем для власників. Постійні перегріви, випаровування масла і численні дрібні неполадки призводять до того, що машина більше часу проводить на СТО, ніж на дорозі, а власнику доводиться викидати на ремонт величезні суми.
Американські проблеми Chevrolet 1.4 Turbo
Цей турбомотор від GM примудряється поєднувати в собі всі можливі проблеми – від перегріву і масложора до тріщин ГБЦ і поломки турбіни. Вартість відновлення в якийсь момент перевищує ціну нового агрегату.
Франко-японський провал 1.3 TCe
Цей двигун був створений у співпраці Renault і Nissan, проте спільними зусиллями два автогіганти примудрилися лише створити загальну ганьбу. Мотор страждав від слабкого тиску палива, детонації і постійних перегрівів. Ремонтувати агрегат просто не має сенсу, оскільки це тільки гроші на вітер.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…