Багато українських автомобілістів витрачають тисячі гривень на «спортивні» повітряні фільтри для двигунів, сподіваючись, що вони зроблять їхні машини значно потужнішими. Видання SlashGear, посилаючись на команду ентузіастів Mighty Car Mods, розкрила реальну інформацію про вплив таких деталей на продуктивність силової установки.
Повідомляється, що експерти протестували Subaru Liberty RS на динамометричному стенді з використанням спочатку звичайного, а потім спортивного фільтра — ніякої різниці між ними знайти не вдалося. Тест з Honda Civic Si продемонстрував приріст в 2,1 кінських сили, що є мізерним показником. При цьому найдорожчий фільтр показав гірші результати.
Винятком можна назвати тест з Subaru Crosstrek 2016 року. Тут авторам експерименту за допомогою використання спортивного фільтра вдалося домогтися приросту в 3% або близько 4,5 к.с. Незважаючи на цифри, відчути різницю в реальній їзді навряд чи можливо.
На думку фахівців, заводський фільтр ніяк не обмежує потужність двигуна. При цьому спортивна деталь дає якийсь відчутний ефект лише при наявності комплексного тюнінгу — із заміною всього впускного тракту, чіп-тюнінгу та інших важливих компонентів.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…