Статті

Яка популярна помилка водіїв швидко вбиває зчеплення в автомобілі

Українські механіки б’ють на сполох через різке скорочення ресурсу зчеплення в автомобілях. Експерти повідомляють, що механізм виходить з ладу часто вже після перших 30-40 тисяч кілометрів пробігу, хоча в середньому він «тримається» по 100-150 тисяч кілометрів. Досвідчений моторист з Києва розкрив виданню «Твоя МАШИНА» шокуючу правду про справжні причини таких тенденцій.

За словами фахівця, ключовою проблемою стала поширена серед українців звичка їздити на напівзчепленні в авто з «механікою». Водії утримують ногу на педалі, щоб бути готовими оперативно переключити передачу. Ця звичка найбільш характерна, як зазначає майстер, для міських автомобілістів, яким доводиться часто перемикати передачі на МКПП. Біда в тому, що вона провокує прослизання диска між маховиком і притискним диском, що в свою чергу створює руйнівне тертя.

«Тривале навантаження на диск підвищує температуру до критичного рівня, що знищує фрикційний матеріал і призводить до деформації металевих елементів», – пояснює експерт.

Також співробітник СТО звертає увагу на не менш небезпечну звичку різко кидати зчеплення на високих обертах. Це призводить до різкого перевантаження, що провокує утворення мікротріщин в диску і пошкодження пружини.

За словами моториста, їзда на напіввижатому зчепленні може бути виправдана лише при рушанні під гору або маневруванні на мінімальній швидкості. Тим же, хто звик тримати ногу на педалі, стоячи на світлофорах або при їзді по горбистій місцевості, він рекомендує навчитися використовувати в таких ситуаціях нейтраль або стоянкове гальмо. Це дозволить збільшити ресурс не тільки зчеплення, але також коробки і двигуна.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025