Одним з найпоширеніших способів завести машину з розрядженим акумулятором є «прикурювання», коли за допомогою високовольтних кабелів проблемна батарея підключається до донора з іншого авто. Існує поширена думка, що донорське авто повинно працювати на підвищених обертах, щоб зарядка йшла швидше. Американські експерти з Popular Mechanics розібралися, чи дійсно це так насправді, пише видання SlashGear.
В ході практичного експерименту вдалося встановити, що «газовання» під час «прикурювання» підвищує напругу в мережі всього на кілька сотих вольта. Це відхилення настільки мізерне, що різницю практично неможливо помітити. До того ж робота двигуна на високих обертах збільшує витрату палива.
Експерти підкреслюють, що проблеми з «прикурюванням», швидше за все, виникають, якщо проблемний акумулятор вже повністю вичерпав свій ресурс і не придатний для подальшої експлуатації. Тут допоможе лише повна заміна батареї.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…