Одним з найпоширеніших способів завести машину з розрядженим акумулятором є «прикурювання», коли за допомогою високовольтних кабелів проблемна батарея підключається до донора з іншого авто. Існує поширена думка, що донорське авто повинно працювати на підвищених обертах, щоб зарядка йшла швидше. Американські експерти з Popular Mechanics розібралися, чи дійсно це так насправді, пише видання SlashGear.
В ході практичного експерименту вдалося встановити, що «газовання» під час «прикурювання» підвищує напругу в мережі всього на кілька сотих вольта. Це відхилення настільки мізерне, що різницю практично неможливо помітити. До того ж робота двигуна на високих обертах збільшує витрату палива.
Експерти підкреслюють, що проблеми з «прикурюванням», швидше за все, виникають, якщо проблемний акумулятор вже повністю вичерпав свій ресурс і не придатний для подальшої експлуатації. Тут допоможе лише повна заміна батареї.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…