Багато українських автомобілістів під час їзди під нахилом вважають, що для економії палива можна рухатися накатом, переводячи КПП на нейтральну передачу. Експерти видання SlashGear попереджають, що така поведінка може призвести до пошкодження трансмісії та дорогого ремонту.
Парадокс: нейтраль пожирає бензин
Всупереч логіці, поїздка на нейтральній передачі з гори споживає ще більше бензину, ніж при включенні передачі. Справа в тому, що в такій ситуації двигун продовжує працювати, хоч і на холостих обертах, що призводить до витрати мінімум 0,1-0,2 літра палива на годину. Їзда ж на передачі припиняє подачу палива в двигун. У підсумку економія дійсно присутня.
Смертельні ризики «економної» їзди
Ключова загроза при їзді на нейтралі полягає у втраті контролю над автомобілем. Оскільки машина відключена від трансмісії, то в екстреній ситуації водій не зможе миттєво відреагувати на небезпеку на дорозі і швидко маневрувати. Це загрожує створенням аварійної ситуації.
Реальна економія палива
Крім гальмування двигуном на спуску за допомогою поступового зниження передачі, експерти рекомендують економити паливо шляхом підтримки правильного тиску в шинах (зниження на 0,7 атм підвищує витрату на 10%), плавної їзди на постійній швидкості близько 90 км/год і використання кондиціонера замість відкриття вікон на заміських магістралях.
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…
Часто українці водії зберігають пальне в каністрах «про запас», особливо зараз, коли багато хто використовує…
Виробник спортивних автомобілів McLaren готується дебютувати в сегменті SUV. Як повідомляє Motor1, британський бренд активно…