Багато українських автомобілістів під час їзди під нахилом вважають, що для економії палива можна рухатися накатом, переводячи КПП на нейтральну передачу. Експерти видання SlashGear попереджають, що така поведінка може призвести до пошкодження трансмісії та дорогого ремонту.
Парадокс: нейтраль пожирає бензин
Всупереч логіці, поїздка на нейтральній передачі з гори споживає ще більше бензину, ніж при включенні передачі. Справа в тому, що в такій ситуації двигун продовжує працювати, хоч і на холостих обертах, що призводить до витрати мінімум 0,1-0,2 літра палива на годину. Їзда ж на передачі припиняє подачу палива в двигун. У підсумку економія дійсно присутня.
Смертельні ризики «економної» їзди
Ключова загроза при їзді на нейтралі полягає у втраті контролю над автомобілем. Оскільки машина відключена від трансмісії, то в екстреній ситуації водій не зможе миттєво відреагувати на небезпеку на дорозі і швидко маневрувати. Це загрожує створенням аварійної ситуації.
Реальна економія палива
Крім гальмування двигуном на спуску за допомогою поступового зниження передачі, експерти рекомендують економити паливо шляхом підтримки правильного тиску в шинах (зниження на 0,7 атм підвищує витрату на 10%), плавної їзди на постійній швидкості близько 90 км/год і використання кондиціонера замість відкриття вікон на заміських магістралях.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…