Багато українських автомобілістів під час їзди під нахилом вважають, що для економії палива можна рухатися накатом, переводячи КПП на нейтральну передачу. Експерти видання SlashGear попереджають, що така поведінка може призвести до пошкодження трансмісії та дорогого ремонту.
Парадокс: нейтраль пожирає бензин
Всупереч логіці, поїздка на нейтральній передачі з гори споживає ще більше бензину, ніж при включенні передачі. Справа в тому, що в такій ситуації двигун продовжує працювати, хоч і на холостих обертах, що призводить до витрати мінімум 0,1-0,2 літра палива на годину. Їзда ж на передачі припиняє подачу палива в двигун. У підсумку економія дійсно присутня.
Смертельні ризики «економної» їзди
Ключова загроза при їзді на нейтралі полягає у втраті контролю над автомобілем. Оскільки машина відключена від трансмісії, то в екстреній ситуації водій не зможе миттєво відреагувати на небезпеку на дорозі і швидко маневрувати. Це загрожує створенням аварійної ситуації.
Реальна економія палива
Крім гальмування двигуном на спуску за допомогою поступового зниження передачі, експерти рекомендують економити паливо шляхом підтримки правильного тиску в шинах (зниження на 0,7 атм підвищує витрату на 10%), плавної їзди на постійній швидкості близько 90 км/год і використання кондиціонера замість відкриття вікон на заміських магістралях.
З часом у будь-якому авто зношуються амортизатори. Симптомами цього є жорстка реакція на ями та…
Серед українських водіїв існує розповсюджена думка, що чим більше грієш взимку двигун, тим краще. Дехто…
Брюссель готується змінити свій курс щодо повної заборони автомобілів з ДВЗ. Наразі план розрахований на…
Корейський автовиробник Hyundai готується презентувати перший в світі автомобіль, що використовуватиме своє лобове скло замість…
Європейський союз в прихованому режимі готує масове оновлення автопарку співдружності. Як пише Carscoops, проект носить…
Електромобілі масово вливаються в міське життя українців. Вони всюди – в таксі, доставці, у приватних…