Automatic gearshift in black and white
Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії — P, R, N, D. Однак на селекторі іноді зустрічається і загадкова літера L. Оскільки цей режим не особливо поширений, то і використовують його вкрай рідко. А даремно, адже він може істотно продовжити життя вашому автомобілю, повідомляє SlashGear.
Що таке режим «L» і навіщо він потрібен
Повністю режим «L» звучить «Low gear» — знижена передача. Його використання дозволяє примусово перевести трансмісію на низькі передачі, що змусить мотор працювати на більш високих обертах при меншій швидкості руху. Це в свою чергу дасть можливість отримати більше потужності (крутного моменту в моменті.
Іноді режим «L» замінює положення селектора «B» (Brake). Зазвичай таке зустрічається на гібридах на зразок Toyota Prius. Працює цей режим за таким же принципом.
Коли використовувати режим «L»
Чому не всі автомобілі мають «L»
Сьогодні цей режим зустрічається все рідше, оскільки виробники пропонують більш широкий набір альтернативних функцій. Наприклад, той же перехід в ручний режим, коли водій може самостійно перемикати передачу, орієнтуючись на цифрові позначення (1, 2, 3) або в спортивному режимі («S») на перемикачі «+» і «-».
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…
Уже 4 грудня Toyota покаже одразу три нові спорткари, повідомляє Carscoops. Головна інтрига – довгоочікуваний…
Alfa Romeo вирішила не прощатися з бензиновими емоціями, повідомляє Motor1. Після короткої паузи і прощальної…
Продати старий автомобіль вигідно – не така проста справа, як здається. Більшість водіїв втрачають частину…
Узимку лобове скло забруднюється за лічені хвилини. Сіль, пил і реагенти створюють на ньому плівку,…